TotalSoft, producatorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului on-line in activitatea de vanzare. Abordarea “Sales 2.0” aplicata pe platforme de colaborare si socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, ofera organizatiilor posibilitatea de a accelera procesul de vanzare si de a imbunatati experienta clientilor.
Datorita exploziei grupurilor profesionale romanesti care utilizeaza retelele de socializare pentru a transforma networking-ul on-line in sursa de venituri, TotalSoft ofera Social Networking Accelerator pentru solutiile Microsoft Dynamics CRM. Un astfel de sistem ofera organizatiilor capacitatea de a asculta mai atent nevoile consumatorilor, de a analiza mai corect tendintele din piata si de a raspunde rapid cu produse si servicii adaptate acestor nevoi. Social Networking Accelerator permite organizatiilor sa integreze platformele de socializare in procesele interne de analiza a tendintelor de piata si sa efectueze campanii de marketing extrem de eficiente, adaptate profilului consumatorilor. Acceleratorul se adauga astfel restului de functionalitati utilizate de clientii TotalSoft pe platforma CRM: Call Center, Collection, Legal, Sales si Marketing, Ticketing.
,,On-line-ul reprezinta un mediu de afaceri complet separat de mediul traditional si in nici un caz nu trebuie sa afecteze abordarile traditionale de vanzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influentatori de opinie exigenti si pragmatici. Ascultarea dorintelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discutii personale, individuale, intre diverse categorii sociale, aduc in organizatii informatii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor” declara Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.
Profilarea consumatorilor pe baza preferintelor sau a discutiilor libere devine extrem de simpla pentru o companie care utilizeaza instrumente de profilare integrate cu sisteme de tip CRM (Customer Relationship Management). Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM, o companie isi poate imbunatati radical relatia cu clientii. Urmarirea eficientei echipei comerciale, adoptarea si dezvoltarea unor procese interne orientate client, intelegerea tendintelor de piata sau utilizarea unei singure voci in relatia cu clientul – sunt elemente de baza pentru cresterea agilitatii companiei.
O demonstratie a solutiei este disponibila gratuit AICI!
Despre TotalSoft
Cu peste 15 de ani de experienta, TotalSoft este unul dintre liderii industriei IT romanesti in dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe de afaceri. Avand 1500 de clienti in sectorul privat si public din 21 de tari, printre care USA, Germania, UK, Italia sau Franta, TotalSoft detine o expertiza de necontestat in verticale ca financiar-bancar, distributie, retail, medical, utilitati, constructii, proiectare, productie, servicii sau administratie publica.
TotalSoft este unic reprezentant Primavera in Romania si Ungaria si este formatorul si principalul promotor al profesiei de Project Management la nivel regional, pregatind deja peste 5000 de specialisti certificati international in project management. Compania detine suita proprie de solutii software Charisma Business Suite, din care fac parte sisteme recunoscute cum ar fi Charisma Enterprise, Charisma HR&Payroll sau Charisma Medical Software.
TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad. Global Finance administreaza fonduri de peste 850 milioane euro, obtinute in urma administrarii de fonduri de investitii private si imobiliare, si a realizat peste 70 de investitii de la infiitarea sa in 1991.