Noul ambalaj Pepsi, confectionat din scoarta de pin, coji de porumb, resturi de ovaz, coji de portocale si cartof isi propune sa obtina astfel performante mult mai mari decat competitorului Coca-Cola.
Potrivit Huffington Post, reprezentantii companiei PepsiCo au dezvaluit ca noua tehnologie a fost gandita cu scopul de a reduce amprenta de carbune si se asteapta ca ,,sticla din plante’’ sa fie viabila comercial in doar cativa ani. Pepsi poate deveni astfel primul producator din lume al unei sticle realizate integral din plante.
In prezent acest procedeu de fabricatie este folosit doar de Coca-Cola Co care utilizeaza in proportie de doar 30 % materiale pe baza de plante. Produsul ar putea revolutiona standardul industriei in ceea ce priveste realizarea de ambalajele din plastic si poate avea un impact pozitiv asupra mediului inconjurator.
Vicepresedintele departamentului de cercetare din cadrul PepsiCo sustine ca bautura va fi protejata mult mai bine iar costurile de cercetare se vor ridica la ordinul milioanelor de dolari. Se preconizeaza ca reusita acestui produs pe piata incepand cu anul 2012 va aduce cu sine implementarea elementelor vegetale pentru intreaga gama de produse.