Romexpo organizeaza in perioada 31 martie – 03 aprilie, in Pavilionul Central din Centrul Expozitional Romexpo Bucuresti, cea de-a XXV–a editie a Targului de Turism al Romaniei. TTR – editia de primavara 2011 reuneste un numar de peste 150 de firme din 21 de tari, pe o suprafata de peste 5000 mp, cu un grad de internationalizare de aproape 50%.
La targ sunt prezentate destinatiile pentru vacanta de vara, de catre autoritatile pentru promovarea turismului din Bulgaria, Grecia, Turcia, Ungaria, agentii de turism, hoteluri si pensiuni. De asemenea, sunt organizate standuri de promovare turistica de catre ambasade acreditate la Bucuresti: Cehia, Croatia, Bulgaria, Cipru, Chile, Emiratele Arabe Unite, Italia, Iran, Macedonia, Mexic, Peru, Serbia, Slovacia, Slovenia.
Explore Medicine TV, cel mai complex portal de educatie medicala video din domeniu si partener media al Targului de Turism al Romaniei, este prezent cu stand in cadrul targului cu scopul de a promova o importanta componenta a pietei turistice autohtone – turismul medical. Turismul medical reprezinta o nisa de piata inca putin exploatata in tara noastra, cu o rata de crestere stabila ce ar putea aduce Romaniei venituri de 100 mil. Euro in urmatorii ani, potrivit estimarilor specialistilor in domeniu.
Explore Medicine TV sustine si promoveaza ocrotirea sanatatii ca obiectiv cu un puternic caracter social si doreste, prin parteneriate strategice cu pricipalele centre furnizoarea de servicii medicale si cele specializate in balneo-fizioterapie, sa dezvolte programe si campanii de promovare a ofertei de turism medical romanesc.