1,7K
„Explore the Romanian garden” si „frunza Elenei Udrea” sunt sloganul, respectiv simbolurile cunoscute deja prin care Ministerul Turismului va incerca sa atraga cat mai multi turisti straini in tara noastra. Aceste elemente, alaturi de imagini frumoase si reprezentative pentru turismul romanesc (munti, paduri, cursuri de apa, manastiri, Sibiul, etc.) au fost incluse in trei spoturi de promovare a Romaniei care vor rula la CNN, Euronews si Eurosport.
Din pacate pentru judetul Arges, singurul elemente care li s-a parut oficialilor de la Bucuresti atractiv si care a fost inclus, pentru cateva zecimi de secunda, intr-un singur spot, este Transfagarasanul. Spoturile, care vorbesc despre frumusetile naturii si culturii in Romania, vor fi difuzate timp de 12 luni la cele trei televiziuni internationale. Nu este mai putin adevarat ca Transfagarasanul este si cel mai spectaculos drum din tara, acesta taind rasuflarea pana si realizatorilor emisiunii "Top Gear" care au fost dispusi sa treaca, astfel, cu vederea cele cateva sute de gropi din carosabil pe care au fost nevoiti sa le evite. Problema este ca partea din Arges a acestui drum transalpin este in continuare in suferinta din punct de vedere al carosabilului, in vreme ce imediat ce treci in Sibiu situatia se schimba radical. In plus, Transfagarasanul este mai mult inchis. El va fi redeschis in iulie.