4,5K
Asa cum v-am informat recent, Primaria Pitesti a finalizat inregistrarea in Sistemul national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar – SNEP. Incepand cu data de 16 iunie 2011 este functionala sectiunea Primariei Municipiului Pitesti de pe site-ul www.ghiseul.ro la care este disponibil Sistemul national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar.
Municipalitatea precizeaza ca intervalul orar zilnic de plata prin SNEP utilizand cardul bancar, pentru contribuabil, este 00:00 – 24:00, de luni pana duminica. Pentru efectuarea unei plati, contribuabilul se conecteaza la SNEP fara informatiile de autentificare si va accepta termenii si conditiile utilizarii sistemului. Din interfata SNEP contribuabilul va selecta si/sau va completa, dupa caz: denumirea institutiei publice beneficiare, respectiv Primaria Municipiului Pitesti, CNP/NIF sau CIF/CUI (pentru persoane fizice autorizate) al persoanei care achita obligatia de plata, CNP/NIF sau CIF/CUI (pentru persoane fizice autorizate) al persoanei pentru care se achita obligatia de plata.
Contribuabilul va introduce datele aferente cardului bancar in interfata procesatorului si va autoriza plata. Dupa efectuarea tranzactiei, SNEP va emite contribuabilului, la adresa de e-mail mentionata de contribuabil, o dovada de plata. Informatii suplimentare privind modul de plata a obligatiilor fiscale, cu sau fara autentificare, se pot obtine consultand ”Manualul de utilizare pentru contribuabili” disponibil la adresa de internet www.ghiseul.ro.