2,5K
Fostii salariati Automobile Dacia care au nevoie de adeverinte si alte documente doveditoare ale calitatii de fost angajat al Automobile Dacia le vor putea ridica, din 6 decembrie 2011, de la un birou special deschis in Mioveni.
Biroul de relatii si eliberare a documentelor este amplasat in Casa de Cultura din Mioveni, la parter (intrarea principala) si va avea un program de lucru fix, in zilele de marti si joi, intre orele 9.00 – 11.00.
Echipa de lucru va fi formata din doua persoane care vor prelua cererile depuse de fostii salariati ai Automobile Dacia si vor pune la dispozitia solicitantilor documentele cerute, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
„In primele zece luni ale anului 2011, Automobile Dacia a primit si solutionat peste 2500 solicitari de documente primite de la fostii angajati. Ca urmare, am decis sa organizam in oras acest birou pentru a facilita accesul solicitantilor la documentele de care au nevoie. Este mai usor pentru fostii angajati sa ajunga la noul birou, in centrul orasului; astfel, ei nu vor mai fi nevoiti sa treaca prin filtrele de securitate sau sa parcurga distantele intre birourile de pe platforma. In plus, si pentru noi, Directia Resurse Umane, este mai usor de gestionat fluxul de documente si de persoane”, a declarat Radu Mavrodin, directorul de Resurse Umane al Grupului Renault in România.
Biroul va fi functional pe termen nelimitat si va raspunde exclusiv de eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de fostii angajati ai Automobile Dacia. Toate activitatile de acest gen desfasurate anterior pentru Automobile Dacia vor fi transferate la acest birou.