Demararea programului de casare a masinilor, chiar si cu trei luni intarziere, reprezinta gura de oxigen de care dealerii auto aveau mare nevoie. Abia acum incepe lupta discounturilor.
in prima luna a acestui an aproape nicio masina nu a fost cumparata de o persoana fizica, iar in februarie doar cateva sute, potrivit jucatorilor din auto, care pana acum s-au bazat doar pe firme care continua sa achizitioneze flote.
Cu toate ca dealerii deja si-au pierdut rabdarea in martie si au lansat oferte precum "reduceri cat trei tichete Remat", acum aceste discounturi pot fi cumulate cu cel de 2.700 de euro pentru a se ajunge la aproape 6.000 de euro, echivalentul unui discount de aproximativ 30%.
La Dacia, de exemplu, este promovat modelul Logan Ambiance la pretul de 4.000 de euro – valoarea reprezinta insa doar pretul "de lista" al masinii din care s-au scazut cele trei prime de casare – echivalentul a 2.650 de euro, dar la care a fost adaugat si pachetul Easy Service (care include doua revizii) in valoare de 150 de euro.
Cei de la Chevrolet au in plan campanii pentru Spark, Aveo si Cruze. La fel planuiesc si cei de la Citroën, care au in oferta deja discounturi care trec de 2.000-3.000 de euro, fara tichetele Remat.