1,4K
La fel ca si dumneavoastra, am o adevarata pasiune pentru pozele cu mutre electorale care apar prin gazete. Uite-asa am observat ca din „Evenimentul Muscelean”, cel mai vechi si important ziar din Campulung, tocmai a fost scoasa caseta publicitara cu Mircea Andrei. Asta e naspa, fiindca cititorii nu vor fi informati ca sa-l voteze.
Hai sa presupunem ca ziarul tipareste 500 de bucati si ca, totusi, le vinde pe toate. Dar statistica spune ca un ziar cumparat este citit in medie de 3 persoane. Deci 500×3=1.500 cititori. Insa fiecare cititor comenteaza despre ceea ce a citit cu alti 10 cetateni, deci 1.500×10=15.000, inmultit cu doua aparitii pe saptamana, face fix 30.000 de alegatori bine informati pe saptamana. Pana la alegeri sunt 4 saptamani, deci 30.000×4=120.000 de cititori. Cum „Evenimentul Muscelean” poate fi citit si pe internet, unde raporteaza 20.000 de cititori unici pe luna, cititori care barfesc si ei cu alte zece persoane, inseamna alti 200.000 de alegatori pierduti. Cum o parte din alegatori voteaza dublu sau in locul celor absenti, mai putem lua in calcul cateva mii de voturi. Si, tinand cont de marja de eroare, de prezenta estimata la vot si de TVA, inseamna ca nici unul dintre cei care vom merge la vot nu vom sti ca Mircea Andrei candideaza. Singura solutie este ca presedintele PDL Arges sa accepte urgent contractul de publicitate in valoare de zeci si zeci de milioane, asta daca vrea sa castige sigur alegerile!