Dacia continua sa surprinda pietele vest-europene prin cresteri de doua cifre ale vanzarilor la nivelul lunii iulie, in contextul in care majoritatea marcilor de volum continua in cele mai multe cazuri sa aiba rezultate "pe minus". "Rezultatele Dacia sunt cu adevarat impresionante.
La nivelul lunii iulie divizia low-cost a Renault a inregistrat aproape o dublare a vanzarilor, ce i-a permis sa depaseasca in premiera marci precum Ford, Opel sau Fiat", titreaza publicatia franceza Le Figaro, care a acordat o jumatate de pagina pentru o analiza asupra rezultatelor constructorului local.
Mai mult, Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA) subliniaza in buletinul lunar ca Dacia, alaturi de marcile de lux, se descurca "cu finete" intr-o situatie delicata, pe o piata auto franceza aflata in declin.
La nivelul lunii iulie, Dacia s-a clasat pe locul cinci in topul celor mai bine vandute marci de autoturisme pe piata franceza, fiind devansata numai de constructorii francezi – Peugeot, Renault si Citroën -, dar si de Volkswagen.
Dacia si-a dublat vanzarile la nivelul lunii iulie, in timp ce VW a crescut cu aproape 5%, la 13.367 de masini, pe cand cei trei constructori francezi au punctat scaderi cuprinse intre 6,8% si 26,6%.
Per total, insa, la nivelul primelor sapte luni, Dacia a inregistrat in Franta o scadere a vanzarilor de 3,8% fata de perioada similara a anului trecut, la putin peste 50.300 de autoturisme.