2,2K
In vederea asigurarii unui cadru fiscal propice redresarii intreprinderilor mici si mijlocii aflate in situatii dificile datorate crizei actuale si lipsei de lichiditati, pentru cresterea vitezei de circulatie a banilor in economie si colectarea mai eficienta a TVA, prin Ordonanta Guvernului nr. 15/2012 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal au fost introduse prevederi privind implementarea unui sistem de plata a TVA, la incasarea facturilor, cu intrare in vigoare la data de 1 ianuarie 2013.
Pentru a veni in sprijinul contribuabililor Ministerul Finantelor Publice a elaborat Ghidul privind aplicarea sistemului TVA la incasare. Ghidul reuneste intr-un singur document toate prevederile legale din Codul fiscal, din Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal precum si din normele procedurale, necesare in cazul operatiunilor care intra sub incidenta sistemului TVA la incasare.
Ghidul este un instrument util oferit contribuabililor intrucat este structurat astfel incat sa ofere, pe langa selectia si gruparea coerenta a prevederilor referitoare doar la TVA la incasare existente in Codul fiscal si in normele metodologice, explicatii, comentarii, exemplificari, in situatia in care intelegerea textelor legale este mai dificila sau necesita coroborari intre diferite articole din cod si din norme.
Avand in vedere caracterul de noutate al acestor prevederi s-a considerat necesar sa fie luate masuri suplimentare pentru a aduce la cunostinta contribuabililor modul de aplicare a sistemului TVA la incasare.
Specialistii din cadrul Ministerului Finantelor Publice – Directia Generala a Finantelor Publice Arges vor asigura instruirea contribuabililor, ce va avea loc in Sala de sedinte a D.G.F.P. Arges, mezanin I, corp B, in zilele de 27 noiembrie (marti) si 4 decembrie (marti) 2012, incepand cu ora 12,00.
Persoanele vizate pentru participarea la aceste instruiri sunt toti contribuabilii interesati de aplicarea sistemului TVA la incasare.
Accesul contribuabililor va fi gratuit.
Participarea la acest eveniment se va realiza in limita locurilor disponibile si in ordinea inscrierii. Pentru inscriere va rugam sa transmiteti datele dvs. de identificare (nume si prenume, societate, asociatie, telefon, e-mail, fax, etc.), precum si data la care optati sa participati, la adresa de e-mail:Anca.Banu.AG@mfinante.ro sau la telefon 0248.211.511 / 0248.211.466 / 0248.211.838, interior 3288.
Termenele limita pentru inscriere:
– 26 noiembrie 2012, ora 16.00 pentru evenimentul din data de 27 noiembrie a.c.;
– 03 decembrie 2012, ora 16.00 pentru evenimentul din data de 4 decembrie a.c.
Capacitatea Salii de Sedinte din cadrul D.G.F.P. Arges este de 150 de locuri.