N-am mai avut ce să negociez cu fie-mea… Pur şi simplu s-a trântit în fund în mijlocul Kauflandului, ameninţând că nu pleacă fără casa de marcat din jucărie pe care o identificase la standul de jucării. Noroc că era la reducere, plus că făcuse nişte fapte bune care se aşteptau a fi recompensate.
Ajunsă acasă, a despachetat într-un suflet noua achiziţie şi a început joaca de-a vânzătoarea şi cumpărătorii. Ea, fireşte, era şefa casei de marcat. Eu cu tată-său, clienţii care urma să cumpărăm… Ei bine, aici intervine neplăcuta surpriză. Pe lângă casa de marcat mai era şi un coş de cumpărături plin de cutii cu cipsuri şi jeleuri. Pe scurt, junk-food.
Un fruct, o legumă sau o sticlă cu lapte nu ar fi pus! În definitiv trebuie să prospere marii producători de rahaturi, cei care, de altfel, au şi cele mai tentante reclame la tv.