GOLDPLAST, companie italiană specializată în design, producţie şi distribuţie de veselă de top de unică folosinţă, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri netă de 33.4 milioane de Euro, în creştere cu 5,5% faţă de anul precedent*.
Creşterea solidă din 2016 este confirmată de majorarea cu 20% a profitului brut, de investiţiile structurale, care au însumat aproximativ 2 milioane de euro şi o lichiditate semnificativă de 2.7 milioane de euro, datorată unui management eficient al capitalului de lucru.
Unitatea de la Topoloveni a încheiat 2016 cu o producţie de 600 milioane de unităţi. 1041 de camioane au distibuit produsele în 39 de ţări. În paralel cu investiţiile efectuate în modernizarea tehnologică, GOLDPLAST Production a demarat un program de Internship ce include 10 studenţi de la Facultatea de Mecanică şi Tehnologie a Universităţii din Piteşti, pentru formarea unei noi generaţii de tehnicieni pe specificul activităţii companiei.
Tendinţa pozitivă pe care se plasează grupul de peste 10 ani este determinată atât de intrarea investitorilor internaţionali de frunte în structura acţionariatului, cât şi de achiziţionarea tehnologiei patentate pentru matriţele de polimeri şi suflare integrată, evenimente cheie care au marcat compania în ultimele 12 luni.
Pe parcursul anului trecut, Grupul a finalizat strategia de business – Route2022 – care a fost prezentată acţionarilor în paralel cu nouă identitate corporativă ce conturează expresia excelenţei italiene, prin stil, calitate şi design. Anul 2017 începe cu prospectarea unor noi investiţii destinate modernizării liniilor tehnologice de turnare prin suflare precum şi în utilaje care au fost dezvoltate cu o tehnologie italiană patentată.
„2016 a fost un an deosebit de important pentru noi, în care am reuşit să atingem obiective importante şi să ne conturăm ambiţiile“– a declarat Domenico Zaccone, Preşedinte şi CEO al GOLDPLAST.
„Capacitatea noastră de a inova, conform tradiţiei, asigurarea unui design şi producţii de înaltă calitate este motorul creşterii noastre, aşa cum este definit în strategia pe termen lung Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri în următorii 6 ani. Pentru a realiza o astfel de performanţă ne vom concentra pe generarea de inovare superioară, investind atât în calitatea produselor precum şi în oamenii care lucrează cu noi, cu pasiune şi responsabilitate“, a declarat Zaccone.
GOLDPLAST organizează etapele de producţie de la Torreglia (în provincia Padova) şi Topoloveni (România), direct de la sediul său din Arcisate. GOLDPLAST distribuie în 39 de ţări diferite, prin intermediul unei reţele de peste 100 de agenţi, 17 distribuitori şi patru centre logistice din Italia, România, Elveţia şi SUA. Toate activităţile de cercetare-dezvoltare, de design şi inginerie pentru noile produse sunt, de asemenea, administrate în Italia. O investiţie de 5% în cercetare şi dezvoltare generează o medie de 30 de produse noi în fiecare an şi un timp de lansare pe piaţă, de până la 3 luni.
GOLDPLAST
De peste treizeci de ani, GOLDPLAST este lider în proiectarea, crearea, producerea şi distribuirea de accesorii de masă de înaltă calitate, adresate celor mai exigenţi food designeri şi consumatori. Compania lucrează în toate cele patru segmente: food fingers, veselă, pahare rezistente şi tacâmuri de unică folosinţă. Marca GOLDPLAST este un amestec echilibrat de ingrediente strategice – tehnologie, cercetare, design, calitate, atenţie la detalii, gama diversificată – care o definesc că simbol al inovaţiei. Vândute în 39 de ţări din întreagă lume, produsele GOLDPLAST sunt expresia creativităţii italiene şi a capacităţii de producţie la nivel european.