Contractul de vidanjare este un act oficial, ce se încheie între societatea noastră și utilizator, în baza căruia vom presta operațiunea de vidanjare.
În cazul lipsei canalizării, fosele septice ale utilizatorilor trebuie vidanjate periodic pentru a împiedica deversarea reziduurilor în pânza freatică, ceea ce ar duce la accidente ecologice cu impact grav asupra mediului și asupra întregii comunități. Serviciul este util și asociațiilor de proprietari din mediul urban pentru rezolvarea problemelor legate de inundarea subsolului.
În acest sens, vă propunem să încheiați cu noi contractul de vidanjare, care se perfectează la sediul societății din strada Livezilor, nr. 1, birou Achiziții (etaj 1), oraș Mioveni.
Oferta noastră de preluare a apelor uzate de la punctele de lucru ale beneficiarului, în stația de epurare a orașului, are următoarele tarife:
– Preț lucrare vidanjare reziduuri menajere/fose septice – 250 lei/vidanjare, la care se adaugă TVA;
– În cazul în care durata de vidanjare depășește o oră, se aplică un tarif de 444,22 lei/oră, la care se adaugă TVA;
– Tariful pentru deplasare la locul de intervenție – 6,1 lei/km, fără TVA.
La semnarea contractului, care se încheie pe o perioadă de 12 luni, beneficiarul are obligația de achita și o garanție în cuantul de 300 lei. * la reînnoirea contractului se va lua în calcul garanția deja constituită, reactualizată, dacă este cazul, în funcție de istoricul deversărilor. De asemenea, ritmicitatea de descărcare se va stabili, de comun acord, la închieierea contractului.
Complementar acestui serviciu, în unele cazuri este necesară și verificarea calității apelor uzate ce urmează a fi descărcate (în funcție de activitatea beneficiarului), prin efectuarea de analize, contracost. Analizele sunt realizate de către Laboratorul Apă Uzată al societății noastre din cadrul Stației de Epurare a orașului Mioveni.