•GSK Consumer Healthcare continuă programul „Rabla pentru periuța ta” pentru al cincilea an la rând, printr-o experiență interactivă, îndemnând părinții și copiii să scape de periuțele de dinți uzate;
•Programul va ajunge la Pitești și își propune să înlocuiască periuțe de dinți vechi în schimbul altora noi, să ofere informații și materiale educaționale cu privire la igiena orală;
•Timp de o zi, pe 8 iulie 2017, începând cu ora 10:00, caravana „Monster Rabla – pentru periuța de dinți” îi așteaptă pe locuitorii din Pitești pentru schimbarea periuțelor de dinți și multe alte surprize.
Sub umbrela celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare organizează, pentru al cincilea an consecutiv, programul „Rabla pentru periuța ta”, sub denumirea „Monster Rabla”, îndemnând părinții și copiii să aibă grijă de igiena orală și să lupte împotriva problemelor dentare – personificate, spre atracția copiilor, sub formă de monștri.
„O bună igienă orală presupune schimbarea periuței de dinți la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuței de dinți este îngrijorătoare, respectiv o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm, prin joacă, obiceiurile greșite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului ‚Rabla pentru periuța de dinți’ un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual și imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbește România și punând la dispoziția copiilor un spațiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.
Susținută de brandurile de igienă orală Aquafresh, parodontax, Sensodyne și Corega, caravana „Monster Rabla” va fi prezentă timp de o zi în Piața Primăriei (lângă teatrul Alexandru Davila) din Pitești începând cu ora 10:00, sâmbătă, 8 iulie 2017. La caravană, participanții vor primi periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi, cupoane de reducere pentru pastă de dinți*, dar și informații utile și materiale educaționale privind sănătatea orală și îngrijirea corectă a dinților.
Caravana vine în întâmpinarea consumatorilor cu activități interactive, materiale educaționale, dar și multe surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena în lupta împotriva „monstruleților” participând la jocurile pregătite special pentru ei la fața locului. Aceștia vor putea să ”dărâme” monstruleții într-un joc personalizat de popice, să se joace cu monstruleții supradimensionați și să se fotografieze punând cele patru personaje pe fugă.
Caravana “Monster Rabla” face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a șasea ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 140.000 de beneficiari direcți, 70.000 de copii au participat la ore de igienă orală, prin campania educațională desfășurată în școli și grădinițe, 40.000 de periuțe de dinți uzate au fost shimbate cu altele noi prin programul Rabla pentru periuța de dinți”, peste 40.000 de euro direcționați către tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate Salvați Copiii; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie. Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind website-ul www.zambesteromania.ro. Regulamentul complet al programului “Monster Rabla” este disponibil, în mod gratuit, pe www.zambesteromania.ro și pe pagina de Facebook Zâmbește România www.facebook.com/zambesteromania.
Calendarul ”Monster Rabla”
Caravana „Monster Rabla” va fi prezentă în perioada 17 iunie – 22 iulie 2017, în intervalul 10:00 – 19:00, în următoarele orașe, după cum urmează:
•Pitești: sâmbătă, 8 iulie
•Craiova: sâmbătă, 15 iulie
•Oradea: sâmbătă, 22 iulie
Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK.
*Cupoane de reducere pentru pastele de dinți din gama Aquafresh Complete Care, Aquafresh Extreme Clean, Aquafresh Milk Teeth, Aquafresh Little Teeth, Aquafresh Big Teeth, parodontax Fluoride și Sensodyne Fluoride
Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în anul 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh, Sensodyne, parodontax și Corega, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), o inițiativă europeană amplă, lansată în anul 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și lista cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe website-ul www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume.
În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci binecunoscute precum Theraflu, Parasinus, Panadol, Voltaren, Sensodyne, parodontax sau Aquafresh. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.