Puteţi sesiza telefonic dispeceratul S.Ed.C. Mioveni (202.067 sau 0348/457.102, non-stop) în ceea ce privește buna desfășurare a proceselor de alimentare cu apă și preluare a apelor uzate, salubritate, ecarisaj sau iluminat public.
Vă puteţi adresa Serviciului Relaţii Clienţi (str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș, tel: 0736.202.067,, contact@sedc-mioveni.ro, comunicare@sedc-mioveni.ro) pentru orice sesizare, reclamaţie sau solicitare de informaţii.
Totodată, o altă variantă de a sesiza diferite probleme din oraș, disponibilă din luna martie a acestui an, este Mioveni City App. Aplicația vă oferă posibilitatea de a raporta ușor și eficient problemele orașului către autoritățile locale. Folosind modulul de ”Raportări incidente” orice cetățean din Mioveni poate semnala în mod direct Primăriei, implicit nouă, probleme ce țin de domeniul public, trafic, transport în comun și multe altele. Aplicatia Orasului Mioveni disponibilă pe iOS și Android.
Avem placerea sa va prezentam Aplicatia Orasului Mioveni disponibila pe iOS si Android.
Descarca Acum din Google Play
Store:https://play.google.com/store/apps/details?id=net.eventya.android.mioveni
Descarca Acum din App Store: https://itunes.apple.com/ro/app/mioveni-city-app/id1360210563?mt=8