Deși societatea noastră a introdus în urmă cu mai bine de un an posibilitatea ca abonații să primească factura pe email, până în momentul de față, puțin peste 500 de clienți au ales să utilizeze acest serviciu, adică undeva la 5% din totalul abonaților. Motiv pentru care, dorim să vă reamintim câteva dintre avantajele optării pentru factura pe email:
– Este un serviciu GRATUIT!
– Se reduce astfel durata de transmitere/recepție a facturii;
– Impactul minim asupra mediului prin reducerea consumului de hârtie;
– Veți avea posibilitatea vizualizării facturii oriunde și oricând, având acces la Internet;
Procedura de abonare la acest serviciu este una foarte simplă. Fie compeltați o cerere tip la sediul societății din strada Carol Davila, nr. 4, Birou Facturare (parter), fie trimiteți un email la adresa facturare@sedc-mioveni.ro, care sa conțină următoarele date:
Varianta I:
1. Numărul și data încheierii Contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare;
2. Numele și prenumele titularului de contract;
sau
Varianta II:
1. Numărul unei facturi emise de societatea noastră către dumneavoastră pentru locul de consum;
2. Numele și prenumele abonatului.
IMPORTANT:
În cazul în care dețineți mai multe locuri de consum, aceste date trebuie trimise pentru fiecare dintre ele. Specificați adresa de email pe care doriți să primiți factura, dacă aceasta este diferită de cea de pe care trimiteți solicitarea. Începând cu următoarea factură veți primi un email care va conține factura în format PDF.
Toate măsurile implementate de societatea noastră sunt gândite astfel încât să vină în spirjinul cetățeanului. Prin introducerea acestei modalități de primire a facturii, ne-am gândit că abonații noștri vor economisi timp, factura ajunge chiar în ziua emiterii, în schimb, prin intermediul încasatorilor, facturile ajung în câteva zile. Astfel, beneficiarii serviciilor noastre vor avea acces oricând la ea, dacă au conexiune la Internet. Ținem să precizăm că odată cu optarea pentru primirea facturii pe email, abonatul nu o va mai primi și în format tipărit.
Puteți opta în orice moment pentru a primi din nou factura tipărită, fără a achita un tarif suplimentar, printr-o nouă cerere trimisa la același email pe care l-ați folosit atunci când ati optat pentru factura pe email. Cererea se va considera ca soluționată la data primirii răspunsului de la serviciul Relații cu publicul, printr-o notificare pe email.