Urmare a măsurilor adoptate de Adunarea Generală a judecătorilor Tribunalului Argeş la data de 23.11.2020, în sensul restrângerea activităţii în perioada 24 noiembrie – 08 decembrie 2020, inclusiv, în raport de existenţa unui număr de 13 cazuri de COVID -19 confirmate, informăm opinia publică că începând cu data de 09 decembrie 2020 activitatea instanţei se desfăşoară normal, cu soluţionarea tuturor cauzelor, indiferent de obiectul acestora.
La acest moment, la nivelul instanţei nu mai există cazuri de COVID 19, efectivul instanţei fiind complet.
Totodată în contextul epidemiologic actual, adresăm rugămintea participanţilor la actul de justiţie:
– de a transmite în continuare, documente/cereri pe e-mail sau fax şi de a consulta dosarele cu ajutorul aplicaţiei Info Dosar –http://www.
– de a utiliza aplicaţia „Şedinţe online” pentru a obţine informaţii cu privire la desfăşurarea şedinţelor de judecată;
– de a urmări listele de şedinţă afișate pe portalul Tribunalului Argeş (organizarea şedinţelor de judecată pe ore) – http://portal.just.ro/109/
Accesul în incintă instanţei va fi permis doar persoanelor care au calitatea de părţi ori participanţi în procesele aflate pe rol în ziua respectivă şi doar în intervalele orare menţionate pe listele de şedinţă, care vor fi predate la jandarmi.
La Arhivă şi Registratură, actele pot fi transmise pentru dosare prin fax la nr. 0248/210.888, pe adresă de email a instanţei tr-arges@just.ro sau prin poştă.
Personalul din arhivă va asigură listarea şi înregistrarea documentelor sosite pe adresă electronică a Tribunalului.
În speranţa că veți publica acest comunicat de presă, vă mulţumim pentru colaborare.