La Pitești, ca-n filme cu proști! De data aceasta, filmul este unul plin de suspans și cu multe răsturnări de situație. Totul a pornit de la necesitatea ca Parcul Lunca Argeșului să beneficieze de parcarea pe care nu o are. Cei care v-ați dus copiii în parc cred că ați învățat înjurături noi din cauza faptului că municipalitatea nu pune la dispoziție nici transport în comun pentru acea zonă, dar nici locuri de parcare suficiente. Accesul se face pe o străduță îngustă, flancată de-o parte și de alta de un peisaj sinistru: pe dreapta un teren viran neîngrijit, iar pe stânga o părăseală totală, fiare vechi și… curtea Publitrans care arată… vai mama ei!
Actul I, scena I – gând la gând, cu bucurie
Terenul de vreo 4 hectare al Publitrans ar fi tocmai bun pentru realizarea unei parcări generoase. Chiar și cei de la Publitrans ar dori să se relocheze, pentru că zona este una improprie dar și pentru că, să vezi și să nu crezi, în mijlocul curții un bucureștean a reușit să capete în instanță vreo 11.000 de metri de teren pentru care primăria plătește chirie că îi folosește. Sătulă de atâtea improvizații, conducerea Publitrans ar vrea să atragă și fonduri europene ca să beneficieze de condiții normale de lucru și de ateliere de reparații, doar că UE nu dă banul decât acolo unde există un singur proprietar. Firește, Primăria Pitești ar putea achiziționa cei 11.000 de metri de teren, chiar dacă Publitrans va fi sau nu relocat.
Actul I, scena II – în care nici CET Nord nu mai e ce-a fost!
Cu gândul la relocare, pentru că, așa cum vă spuneam, Publitrans ar dori să se mute într-o zonă accesibilă și care să-i permită să deservească întreaga zonă metropolitană într-un mod efficient, s-a ajuns la propunerea ca CET Nord să găzduiască flota de autobuze a Piteștiului. La CET Nord, dacă vă mai amintiți, administrația locală dorea să facă un parc tehnologic pe cele 4,2 hectare de teren. Prin 2019, primarul Cornel Ionică prevedea în buget 300.000 de lei pentru demolare și pregătirea șantierului. Mai mult, își făcea și planuri de valorizare a bunurilor: 3,6 milioane kg ,,fer” vechi (tocmai bun pentru spitalul lui Tofan!), 27.000 kilograme aluminiu, 13.200 kg cupru (pentru instalațiile electrice de la spitalul lui Tofan), 2.600 kg de plumb și 22.700 kg de ulei de motor (dacă este ars, pentru vopsit gardul spitalului lui Tofan).
Tot pe CET Nord, între timp, a mai pus ochii și patronul de la Alcadibo, care probabil visează la un complex imobiliar. Ca să fie treaba-treabă, interesele tuturor au fost încurcate de un… alt moștenitor! Ei bine, Primăria Pitești s-a trezit dată în judecată pentru că un alt cetățean își arogă în instanță dreptul de proprietar.
Sfârșitul…
…nu se anunță prea optimist. După administrația Ionică, actuala administrație află că, unul după altul, terenurile pe care ar dori să dezvolte proiecte au fost… înstrăinate sau urmează să fie pierdute în instanță. Dar parcă cine spunea că Ionică este un om cu expertiză, un om valoros pe a cărui experiență PSD se va baza în viitorii patru ani? Luați cu… Ionică!