Tehnologia primează și în industria FMCG! Mai exact, automatizarea proceselor specifice vânzării se va face ușor și sigur, prin intermediul unor software-uri personalizate. Ce avantaje oferă această schimbare și cum poți beneficia de ea, vei afla în rândurile ce urmează.
Procesele interne devin mai flexibile
Automatizarea unifică întregul context de afaceri și diferitele date despre comenzi și clienți pe aceeași platformă. Prin intermediul conceptului SFA, angajații vor lucra prin intermediul aplicației Back Office, care se va interfața cu sistemele de tip ERP, preluând cu o sincronizare perfectă toate datele necesare. Aplicația permite gestionarea dispozitivelor mobile ale angajaților, iar instalarea aplicației se va face pe atât pe PC-uri, cât și pe smartphone-uri sau tablete.
Creșterea productivității angajaților
Ar putea părea contradictoriu să afirmăm că automatizarea forței de vânzări ajută la furnizarea unui serviciu mai uman. Cu toate acestea, dacă reprezentanții de vânzări sunt copleșiți de cerințele repetitive legate de gestionarea datelor, cum vor avea energia să vorbească cu clienții cu un zâmbet pe față? Cei mai mulți clienți doresc ca reprezentanții să fie mai empatici. Poate că e timpul să luăm în considerare automatizarea vânzărilor ca un mijloc de optimizare nu doar a activității de vânzare, ci și a motivației echipelor de agenți de vânzări.
Cum funcționează automatizarea vânzărilor?
Automatizarea forței de vânzări este de obicei direcționată către o bază de date unde puteți sorta toate datele clienților, identificând nevoile acestora și, în multe cazuri, le puteți prezice. Aceste sisteme au diverse funcții, cum ar fi monitorizarea, raportarea automată și istoricul întregii relații cu clienții, iar reprezentanții comerciali vor avea un instrument care le va permite să utilizeze noi strategii și să-și sporească capacitățile de vânzare.
Cum beneficiez de o automatizare a vânzărilor?
Recomandat este să colaborezi cu firme specializată în domeniu, iar un exemplu edificator în acest sens este dat de platforma Optimall. Cu o experiență de peste 19 ani, Optimall by AROBS se caracterizează prin integrarea soluțiilor smart și extrem de utile pentru automatizarea întreg procesului de vânzare. De asemenea, alegându-i vei avea parte de software-uri și aplicații pe care agenții de vânzări, distribuitorii, le vor folosi pentru a-și simplifica task-urile și a economisi timp.
Procesele specifice din industria FMCG, unde incluse sunt distribuția și vânzarea bunurilor de larg consum, vor fi automatizate cu ajutorul tehnologiei! Productivitatea angajaților va crește, iar comenzile vor fi onorate mai ușor, iar asta deoarece un simplu soft sau aplicație va face task-urile mai importante, economisindu-se timp prețios.