Dacia va miza tot mai mult pe online atât când vine vorba de vânzări, cât şi de finanţare pentru a creşte eficienţa procesului. Agenţii de vânzări – showroomurile – au demarat noi investiţii în reamenajări şi servicii digitale precum urmărirea maşinii în timpul livrării.
„Clientul Dacia a evoluat, avem zona celor care sunt foarte atenţi la buget, dar sunt şi tot mai mulţi care nu sunt constrânşi, dar vor un nou stil de viaţă. Sau pot lua una mai simplă şi care oferă esenţialul. Cercetările ne arată că acest segment de populaţie creşte“, a spus Mihai Bordeanu (foto), country head Dacia pentru România şi managing director Dacia pentru Europa de Sud-Est, citat de Ziarul Financiar.
Odată cu implementarea noilor sisteme în centrele Dacia, prin intermediul aplicaţiei mărcii, clienţii obişnuiţi vor avea acces la informaţii pe care le primeau doar agenţii de vânzări, cum ar fi localizarea maşinii.
Miza o reprezintă creşterea în online, iar România deja este cap de linie atât prin modul în care sunt vândute maşinile – pe plan local acestea sunt vândute printr-o reţea de agenţi, nu dealeri, iar acestea sunt facturate direct de Renault Commercial Roumanie.
La acest model vor să treacă cei mai mulţi din producătorii auto europeni fiind considerat mai eficient decât modelul de dealer.