Peste 200 de invitaţi au putut admira în premieră, marţi seară, în unul dintre cele mai noi restaurante din Bucureşti, cu o privelişte amplă asupra oraşului, prima colecţie de bijuterii pentru bărbaţi sub marca Teilor, potrivit da.zf.ro. Brave New Men, aşa cum se numeşte colecţia, are un design inspirat din două cuceriri arhitecturale mondiale, piramida şi skyscraper-ul, integrate în bijuterii din titan – esenţa colecţiei – cu aur şi diamante, arată aceeași sursă. Creatorii colecţiei sunt parte din propria echipă de design, artizani ai unor colecţii de bijuterii semnate de prestigioase branduri ale lumii. Printre piesele centrale, se regăsesc brăţările Tennis, brăţările fixe din titan şi diamante negre sau butonii din titan şi aur.
Astfel, după două decenii în care accentul a fost pus pe bijuterii cu diamante şi pietre preţioase dedicate femeilor, acum, colecţia pentru bărbaţi a fost lansată sub ideea centrală care vorbeşte despre faptul că, zilnic, orice bărbat este arhitectul propriei vieţi.
„Titanul, un material rezistent în prelucrare, înconjurat de diamante negre sau transparente, este pus în evidenţă într-o colecţie care se aliniază cu uşurinţă trendurilor internaţionale. Iar skyscraper-ul şi piramida oferă poveştii, implicit bărbaţilor, un aer inspiraţional”, a spus Gianluca Menegaldo, lead designer la Teilor cu această ocazie.
Expansiunea europeană continuă
Recent, lanţul de magazine de bijuterii de lux Teilor, cu obligaţiuni listate la Bursa de la Bucureşti, a deschis un nou magazin în Polonia, în Poznan, ajungând astfel la o reţea de 63 de unităţi în cinci ţări din Europa Centrală şi de Est. De la începutul anului, Teilor a deschis şapte magazine, dintre care trei în România – în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ – două în Polonia şi câte unul în Cehia şi Ungaria. Compania vizează inaugurarea, până la sfârşitul anului, a altor două magazine care vor extinde reţeaua Teilor până la 65 de unităţi, dintre care 51 de magazine în România şi 14 magazine în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.
Germania, Austria și Slovacia sunt următoarele ținte
Începând cu anul 2025, planul Teilor este de a explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând deschiderea a patru-şase magazine noi pe an în locaţii premium. Anul trecut, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de 2020.
Florin Enache, antreprenorul care deţine reţeaua Teilor, a început să-şi dezvolte afacerea imediat după ce a terminat facultatea. Datorită călătoriilor sale în afara ţării şi numeroaselor vizite la cele mai importante târguri de bijuterii din lume, a decis să construiască în România un brand de bijuterii propriu. Primul magazin din Bucureşti a fost deschis în 2013 în Băneasa Shopping City, la aproape 15 ani de la prima unitate deschisă „acasă”, la Piteşti, pe strada Teilor.
Sursa foto: da.zf.ro