Astazi, la audientele saptamanale ale presedintelui Consiliului Judetean Arges, Constantin Nicolescu, au fost prezente 15 persoane care au solicitat sprijinul autoritatiilor publice judetene. Principalele probleme aduse la cunostinta presedintelui Nicolescu au fost legate de protectia si asistenta sociala, de aplicarea legii fondului funciar, recalcularea sporurilor salariale, a pensiilor, precum si solicitari de acordare a unor ajutoare materiale. In aceasta saptamana, cele mai multe situatii aduse la cunostinta presedintelui CJ au privit gasirea unor locuri de munca.
Constantin Nicolescu a dispus analizarea acestor petitii, urmand ca in cel mai scurt timp, reprezentantii autoritatiilor publice locale sa solutioneze aceste cazuri. In fiecare zi de joi, de la ora 10.00, Constantin Nicolescu are program de audiente cu cetatenii, inscrierile facandu-se la Biroul de Relatii cu Publicul sau prin serviciul online oferit de site-ul Consiliului Judetean Arges. Din dorinta de a asigura un nivel de comunicare cat mai bun intre cetateni si factorii de decizie ai administratiei publice judetene, anul trecut a fost lansat serviciul de audiente online care poate fi accesat din portalul www.cjarges.ro, sectiunea Servicii Online. Completarea formularului va permite solicitarea unei audiente la Presedintele Consiliul Judetean Arges, Vicepresedinti si Secretarul general al judetului.
Lansarea acestui serviciu face parte din Proiectul de Parteneriat Public Privat pentru dezvoltarea Sistemului Informatic Integrat dedicat Administratiei Publice a Judetului Arges, proiect initiat de catre Consiliul Judetean Arges. Scopul proiectului se inscrie in tendinta generala privind reforma si informatizarea administratiei publice centrale si locale – e-administration, in conformitate cu legislatia in vigoare (Strategia Guvernului privind accelerarea reformei in administratia publica si Strategia Guvernului pentru informatizarea administratiei publice).
(21 august)