Bogdan Ivan, directorul Directiei de Achizitii si Concesiuni a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale a ramas inca in functie si dupa remanierea lui Radu Berceanu, cel care l-a si adus la minister. Din aceasta postura, Ivan anunta ca, pentru prima oara dupa 50 de ani, drumul national 73, Pitesti – Campulung – Brasov va fi modernizat in adevaratul sens al cuvantului, gratie interventiilor sale si ale liderului PDL Arges, Mircea Andrei, pe langa remaniatul Berceanu. Este foarte bine ca de cand cu descalecarea senatorului Andrei in judet au navalit investitiile peste Arges si prea putin ne intereseaza cine reuseste sa-si traga spuza pe turta sa. Important este ca modernizare acelui drum chiar sa devina realitate, caci doar traim intr-o tara cu regi ai asfaltului, dar fara prea mult asfalt.
,,Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a scos la licitatie modernizarea drumului national 73, Pitesti – Campulung – Brasov. Castigatorul licitatiei va opera servicii de proiectare si lucrari de executie pe doua tronsoane: de la km 13 + 800 pana la km 42 + 850 si de la km 54 + 050 pana la km 128 + 250. Este pentru prima data dupa o lunga perioada de timp cand DN 73 va beneficia de lucrari de modernizare in adevaratul sens al cuvantului. Practic, dupa 50 de ani este pentru prima oara cand se va lucra in profunzime, cand se va asfalta ca la carte.
Modernizarea acestui drum, cu atat mai mult cu cat ne aflam in perioada de criza, arata si ea interesul Guvernului PD-L, al Ministerului Transporturilor, pentru Arges. In materializarea investitiei un rol deosebit a avut domnul senator Mircea Andrei, presedintele filialei judetene a Partidului Democrat – Liberal. La venirea domniei sale in Arges, l-am informat despre necesitatea modernizarii DN 73. Impreuna am facut echipa si am discutat problema la Ministerul Transporturilor, cu domnul Radu Berceanu, si rezultatul, iata, este unul pozitiv. Valoarea estimata a investitiei se ridica la circa 80 de milioane de euro, bani care vor veni de la bugetul statului. Ofertele firmelor interesate sa participe la licitatie vor fi primite la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale pana pe 9 noiembrie 2010. Lucrarile ar putea debuta fie la sfarsitul acestui an, fie la inceputul anului viitor, in functie de rezolvarea tuturor etapelor procedurale obisnuite in astfel de situatii. Termenul de finalizare a lucrarilor este de 42 de luni de la data atribuirii contractului” se anunta in comunicatul de presa remis pe adresa redactiei.