Drumul expres Craiova-Piteşti, la fel ca şi autostrada Piteşti-Sibiu, par a fi deziderate aflate în continuare la ani lumină de concretizare. Dacă în cazul autostrăzii preţurile de execuţie se dublează peste noapte iar birocraţia o ţine încă în hârtii, în privinţa drumului expres tocmai a ieşit la iveală o altă grozăvie: o fabrică se află fix pe ruta acesteia.
În timp ce studiul de fezabilitate pentru Craiova-Piteşti este finalizat de şapte ani, fabrica în cauză este o investiţie inaugurată în urmă cu două luni. Practic, autorităţile au dat avize pentru construirea noii fabrici fără a lua în calcul faptul că prin zonă ar urma să treacă un tronson al centurii ocolitoare a municipiului Slatina, parte a drumului expres Craiova Piteşti.
,,Am luat act, cu neplăcută suprindere, de faptul că realizarea mult aşteptatului drum expres care trebuie să lege Craiova de Piteşti este pusă în pericol de proastă organizare a autorităţilor locale care au semnat construcţia centurii ocolitoare a Slatinei (parte a tronsonului de drum), exact pe locul pe care se afla fabrica Prysmian. După ce autorităţile au anunţat că lucrările pentru proiectul drumului expres Piteşti-Craiova urmează a fi demarate, iată că apar şi blocajele. Este absolut şocant cum cei care ar fi trebuit să se ocupe de îndeplinirea la termen a acestui obiectiv, tergiversat de mai bine de 10 ani, nu au luat în calcul atunci când au semnat avizele pentru construcţia fabricii, faptul că pe acolo va trece centura Slatinei, pentru care Studiul de Fezabilitate este finalizat de 7 ani." a declarat parlamentarul Gigel Ştirbu.
Soluţiile care ar duce la debloarea problemei sunt extrem de păguboase. Realizarea unui nou studio de fezabilitate ar însemna prelungirea termenului de realizare a investiţiei şi costuri suplimentare, în timp ce mutarea fabricii ar avea efecte păguboase pentru economia locală.