Dupa inaugurarile din Oradea si Bucuresti in 2008, OBI pregateste evenimentul anului in Romania. Pe 2 aprilie 2009, OBI deschide simultan doua magazine in Pitesti si Arad. Cu 526 de magazine in prezent si cu doua noi inaugurari pe piata romaneasca, OBI este hotarat sa-si continue strategiile de expansiune pentru Romania.
Primavara incepe cum nu se poate bine pentru OBI Romania si pentru clientii sai. Cu doua noi inaugurari in Romania, la Pitesti si Arad, OBI se apropie tot mai mult de publicul sau. Dupa numai patru luni de la ultima deschidere a unui magazin in Romania, OBI este pregatit sa-si surprinda consumatorii romani cu dinamicele sale strategii de dezvoltare. Cu o politica eficienta de dezvoltare pe piata romaneasca, OBI vizeaza sa devina cel mai important jucator de DIY de pe piata din Romania. Ceremoniile oficiale ale inaugurarilor din Pitesti si Arad se desfasoara simultan.
Cele doua magazine de aproximativ 10,000 mp isi vor deschide usile pentru publicul larg din Pitesti si Arad, joi 2 aprilie la 8.30. Cele doua magazine OBI vor avea un program zilnic intre orele 8.30 si 21:00. Noile magazine OBI din Pitesti si Arad le vor oferi clientilor o gama diversificata de produse precum materiale de constructii, tehnica, materiale pentru decoratiuni interioare si gradinarit.
Profilul companiei OBI
Cu 526 de magazine, OBI este liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania. In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul unuia dintre cei mai mari retailer DIY este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38.000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2006 – 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.
Ce reprezinta DIY?
DYI se traduce prin „Do it Yourself” si caracterizeaza segmentul de piata ce ofera o gama larga de produse precum:
»Materiale de constructii (ex: lemn, materiale de constructii, tigla)
»Tehnica (ex: unelte electrice, aparate, articole sanitare, electrice, de feronerie)
»Materiale de interior (ex: vopsele, tapete, lampi, decoratiuni)
»Gradinarit (ex : ghivece, plante de interior, unelte pentru gradinarit si mobilier)