Raliul Argesului, cea mai importanta competitie auto a anului 2009, s-a desfasurat weekendul acesta sub sigla Euromall, centrul comercial fiind sponsorul principal si gazda evenimentului.
Pentru desfasurarea in bune conditii a intregului concurs – stabilit la cote mult mai complexe decat in anii precedenti, cu un traseu de 386 km si 13 probe – organizatorii au depus o munca titanica, in parteneriat cu cele mai importante institutii, ajungandu-se pana la executarea unor lucrari de infrastructura pentru amenajarea unor drumuri forestiere, impracticabile in alte conditii, sau repararea unora dintre podurile amplasate pe traseu.
Evenimentul din acest week-end a fost ultima etapa a Campionatului National de Raliuri al Romaniei si a constituit ultima competitie notabila din acest an a sportului cu motor.
Probe grele, la care publicul a tinut sa participe cu propriile capcane
Ziua de sambata a pus la grea incercare aptitudinile echipelor inscrise in competitie, primele sase probe de macadam sustinute in zona Stalpeni-Davidesti dovedindu-se a fi deosebit de dificile, atat din cauza traseului complex gandit de organizatori, cat si din cauza vremii neprielnice. Pilotii au declarat ca prima parte a concursului a reprezentat o adevarata provocare, publicul numeros „contribuind” la sporirea gradului de dificultate si risc prin amplasarea unor capcane in drumul bolizilor. Sambata dupa-amiaza, Euromall a devenit centrul spectacolului auto, prin momentul numit Superspeciala, atunci cand – sub ochii si in aplauzele miilor de spectatori – parcarea centrului comercial a devenit inima unor demonstratii speciale, cu multa adrenalina, intr-un adevarat spectacol al cailor-putere si al indemanarii echipelor inscrise in cursa. Parcul inchis amenajat la Euromall a permis publicului, in seara de sambata, studierea si admirarea tuturor autoturismelor inscrise in cursa.
Premiere urmata de concert Anna Lesko
Cea de-a doua zi a marcat probele din zona Muscelului (Leresti-Candesti- Slanic), probe la care, din cele 33 de echipaje plecate la inceputul concursului din parcarea Euromall, au mai ajuns la linia de sosire doar 25, restul fiind nevoite sa abandoneze in fata traseului complex, plin de dificultati. Sosirea stabilita pentru orele dupa-amiezii a fost urmata de festivitatea de premiere a celor mai puternice echipaje, iar seara a culminat cu un concert Anna Lesko, cadoul principalului sponsor pentru publicul entuziasmat al competitiei auto, dar si pentru ceilalti clienti si vizitatori Euromall.
Ultimele doua luni aduc un club de noapte, magazinul Penny, doua concerte tari si premii substantiale pentru toti clientii Euromall
Conferinta de presa organizata la Euromall Pitesti cu ocazia demararii Raliului Argesului a permis reprezentantilor centrului comercial anuntarea unor noi evenimente stabilite pentru ultimele doua luni ale anului 2009.
Astfel, noiembrie va aduce inaugurarea decoratiunilor dedicate sarbatorilor de iarna, moment marcat printr-un spectacol sustinut de Cleopatra si Pavel Stratan. In aceeasi luna, se va deschide Clubul Illusion, o zona ultramoderna menita sa satisfaca toate asteptarile in materie de viata de noapte si program monden ale publicului argesean.
In decembrie, momentul deschiderii primului magazin Penny din Pitesti va fi completat printr-un concert Andra, dar mai ales prin demararea campaniei de Craciun, campanie de fidelizare a cumparatorilor in cadrul careia Euromall pune la bataie premii substantiale si surprize peste surprize.