Stimați parteneri,
Fiecare dintre noi traversează o perioadă de incertitudini, greutăți și teamă. Societatea, comunitățile și mediul economic se confruntă cu un fenomen aproape imposibil de prevăzut și încă necunoscut sub aspectul totalelor sale consecințe. Înainte de orice, rămâne primordială grija față de sănătatea noastră și a celor din jur.
Această valoare – sănătatea – singura fără de care toate celelalte sunt inutile, va depinde o bună perioadă de timp de funcționarea în cât mai bune condiții a sistemului medical, de resursele pe care acest sistem le va avea la dispoziție și de procurarea lor în timp util. Am învățat, din experiența celorlalte state, că nu știm ce ne aduce ziua de mâine.
Dorindu-vă să ne revedem toți sănătoși, nu putem scăpa totuși din vedere faptul că acest sistem medical va face diferența dintre viață și moarte pentru mii de oameni, printre care și oameni dragi nouă, cunoscuți sau apropiați.
Apreciem că – indiferent de modul în care această criză medicală ne afectează atât personal, cât și profesional sau economic – trebuie să ne mobilizăm eficient, într-un gest de solidaritate și într-un efort comun fără precedent, pentru a sprijini pe cei de la care așteptăm, la rândul nostru, sprijin și vindecare.
Secția de Boli Infecțioase din subordinea Spitalului Județean Argeș a devenit centrul de comandă pentru gestionarea epidemiei de coronavirus la nivelul județului Argeș. Se alătură acestei secții, Terapia Intensivă și Laboratorul de Analize al Spitalului Județean. Autoritățile medicale și publice din județ au făcut până în acest moment tot ce a depins de ele pentru a ne pregăti pentru ceea ce urmează. Este rândul nostru să ne mobilizăm și să arătăm că suntem responsabili și solidari cu comunitatea care ne-a dăruit atâtea de-a lungul anilor, cu salariații noștri și familiile lor, cu medicii care luptă, cu argeșenii care ne cunosc, ne prețuiesc și se încred în brandurile pe care le reprezentăm.
În acest moment, sistemul sanitar din Argeș are nevoie de un volum uriaș de echipamente de protecție și consumabile specifice gestionării unei astfel de epidemii. Măști de diferite tipuri, viziere, combinezoane, halate, obiecte de încălțăminte medicală, mănuși, dezinfectanți etc. se regăsesc într-o lungă listă de necesar a sistemului medical din județul nostru. Echipamentele de asistență medicală sunt, în egală măsură, vitale pentru gestionarea crizelor medicale care se anunță. La fel, testele rapide.
Ne propunem să scurtăm sau să ușurăm această listă, cumpărând cantitățile necesare de produse pe care le-am identificat în stocurile furnizorilor indicați de autorități, dar și ale altor furnizori pe care îi identificăm prin resurse proprii. Alăturarea dumneavoastră în acest demers este mai mult decât bine-venită. Ea se poate dovedi decisivă. Dacă resursele existente și politica de sprijin pentru comunitate a companiei pe care o reprezentați permit o astfel de implicare, vă rugăm să vă alăturați!
Activitatea de achiziție a echipamentelor, consumabilelor și aparaturii se desfășoară prin FUNDAȚIA GAUDIUM, fundație având ca scop principal activitățile caritabile, filantropice și nonprofit derulate în scopul realizării și promovării condițiilor necesare exercitării și respectării efective a drepturilor și principiilor umanitare.
Fundația GAUDIUM este reprezentată de dl. Virgil Dumitru – președinte, are sediul fiscal în comuna Bascov, str. Serelor, nr. 42, este identificată fiscal prin CIF 28117583/2011, înregistrată în Registrul Fundațiilor cu nr. 2/RF/2011 şi are contul RO16BRDE030SV1754270300, deschis la BRD Pitești. Fiecare contributor în cadrul acestei campanii va fi informat, în detaliu, prin mijloace online, cu privire la derularea procedurilor de achiziție și predare a echipamentelor, testelor și aparatelor către Spitalul Județean Argeș.
Primul agent economic care a răspuns pozitiv și a demarat deja procedurile pentru acest efort comun îl reprezintă compania Teilor, căreia îi mulțumim pentru inițiativă și efort. De asemenea, toate fondurile existente deja în conturile fundației noastre, respectiv o sumă de aproximativ 6000 Euro, sunt la dispoziția acestei cauze. Ne mobilizăm pentru a face mai mult decât atât. Dar, în această mobilizare, este important să acționăm împreună, indiferent de domeniul nostru de activitate, pentru a încerca să ajutăm salvatorii și să scurtăm perioada de boală, nesiguranță și dezechilibru.
Mizăm pe deschiderea și solidaritatea pe care mediul de afaceri argeșean le-a arătat mereu în fața marilor încercări. Mizăm pe sprijinul media, demers în care lucrăm deja într-un parteneriat activ.
Vă stăm la dispoziție pentru orice detalii:
Denisa Dumitru: 0737.770.001 | Mihaela Anghel: 0736.002.643| Ilie Roxana : 0742.220.942.
Să ne auzim și să ne vedem sănătoși!