2,2K
Renault Technologie Roumanie (RTR) ar putea sa isi mute la Pitesti birourile de studii din Bucuresti, acolo unde inginerii companiei dezvolta si adapteaza proiecte de vehicule pe platforma Logan si proiecte de mecanica pentru aceasta gama. Zvonul s-a raspandit rapid printre angajati, cei din Bucuresti gandindu-se, cu groaza, ca vor trebui fie sa isi gaseasca alt job, fie sa se pregateasca de relocarea la Pitesti.
Fireste, acest zvon nu este confirmat de catre companie, insa nu este prima data cand aceasta isi relocheaza angajatii, caci Renault are birouri atat la Mioveni, cat si la Titu si Bucuresti.
Potrivit zvonurilor care au ajuns la urechile angajatilor Renault, birourile din Bucuresti ar urma sa fie gazduite chiar de catre omul de afaceri pitestean Gheorghe Badea, in cladirea pe care o finalizeaza in capul Caii Bucuresti, si care ar trebui sa fie gata la inceputul lui 2015. Intre timp, potrivit informatiilor noastre, se poarta negocieri in privinta chiriei. Se pare ca cei de la Renault ar fi considerat ca este prea costisitor sa fii chirias in Capitala, Pitestiul fiind cea mai rezonabila optiune: mai ieftin si mai aproape de Uzina de la Mioveni.
Despre RTR
RTR este singurul centru complet de inginerie auto din Europa de Est si zona mediteraneana si cel mai mare centru de inginerie Renault din afara Frantei, cu circa 2300 de ingineri. Parte din reteaua de inginerie regionala a Renault, RTR are ca domenii principale de activitate conceperea si perfectionarea vehiculelor, precum si adaptarea motoarelor si a cutiilor de viteze, pentru modelele din gama Entry.
In cele trei locatii ale sale, RTR regrupeaza toate activitatile necesare dezvoltarii unui proiect auto:
Bucuresti: birourile de studii dezvolta si adapteaza proiecte de vehicule pe platforma Logan si proiecte de mecanica pentru aceasta gama.
Titu: Centrul Tehnic asigura încercari pentru vehiculele si organele mecanice dezvoltate de birourile de studii.
Mioveni: RTR asigura suportul tehnic pentru uzina Dacia si pentru furnizorii acesteia.