Eficienta administratiilor fiscale din teritoriu va fi analizata in perioada urmatoare, avand in vedere costul colectarii (lei cheltuiti de la bugetul de stat pentru un milion de lei incasati) astfel incat, in cel mai scurt timp, sa se desfiinteze sau sa se comaseze acele administratii financiare ineficiente sau care sunt foarte apropiate din punct de vedere geografic.
Sefii Finantelor si Garzii Financiare din Arges au fost chemati alaturi de colegii lor din toata tara la o sedinta speciala la Bucuresti unde li s-au comunicat noile masuri care vor fi luate in plan organizatoric. La sedinta respectiva a fost analizat si gradul de incasare in fiecare judet, Argesul iesind bine din acest punct de vedere gratie veniturilor atrase la bugetul de
stat.
In perioada urmatoare se va trece la evaluarea activitatii fiecarei agentii fiscale, asa incat este posibil, in functie de rezultatele obtinute, sa asistam la reorganizari importante si in Arges care se pot traduce inclusiv prin desfiintarea unor administratii financiare care nu isi mai justifica existenta din punct de vedere al eficientei.
Pe de alta parte, s-a decis ca angajatii din domeniul colectarii fiscale vor primi recompense financiare in locul stimulentelor, dintr-un fond constituit din cota de 1% aplicata sumelor incasate prin executare silita sau in urma procedurii de reorganizare financiara si faliment. Cuantumul individual al recompenselor financiare este stabilit la maximum 30% din salariul de baza, impreuna cu celelalte sporuri acordate.