Integreaza sistemele automate tip API in CRM-ul propriu si usureaza-ti munca. Pentru a gestiona volumul mare de date si informatii este nevoie de foarte multa atentie. Erorile umane pot determina scaderea veniturilor si oferirea informatiilor partiale. De asemenea, acestea pot genera instabilitate in ceea ce priveste situatia reala a unei firme.ย
API faciliteaza integrarea automata a datelor companiei in sistemele proprii, ceea ce contribuie la reducerea costurilor operationale si la evitarea erorilor care apar frecvent in procesul de introducere manuala a informatiilor.
Sistemul automat API permite accesul la o multitudine de date despre firme, fiind util societatilor care doresc sa gaseasca noi colaboratori si parteneri de afaceri, si care urmaresc totodata si automatizarea proceselor pentru economisirea resurselor.
Ce este si cum te ajuta API?
API este un sistem automat de preluare a datelor ce permite integrarea acestora in CRM-urile proprii ale unei companii. Compatibilitatea variata cu diferite tipuri de CRM-uri ofera acces in timp util la date si simplifica procesele interne si operationale. Doar gandeste-te: โCat de mult dureaza pana obtii informatiile complete despre firmele din domeniul tau?โ, โColegul responsabil a gasit toate datele de care aveai nevoie sau a omis fix esentialul?โ.ย
Prin API iti usurezi atat munca ta, cat si pe cea a colegilor prin evitarea repetarii informatiilor sau a incurcarii datelor de facturare ale firmelor. API permite preluarea datelor de identificare ale societatilor si iti salveaza timpul. Astfel, cele 2 ore pe care le-ai fi acordat cautarii de informatii, acum le poti folosi pentru a imbunatati strategia de vanzari.ย
Datorita posibilitatii de integrare in CRM-urile proprii, cu API gasesti informatia de care ai nevoie in doar cateva momente.ย
Prospectare, facturare si vanzare
Daca folosesti un CRM intern pentru prospectare, vei obtine automat datele actualizate ale firmelor pe care urmeaza sa le contactezi. In cazul in care procesul de facturare este complex datorita portofoliul tau mare de clienti, cu API reusesti sa afli adresa si datele corecte de facturare in timp record.ย
Toate informatiile intr-un sistem centralizat: acces facil si management imbunatatit
Sistemul centralizat API te va ajuta in realizarea analizelor ulterioare: care au fost firmele catre care ai facturat cel mai mult, care este sectorul de activitate al acestora, din ce regiune geografica sunt si care este numarul vanzarilor dintr-o anumita perioada.ย
In plus, daca vizitatorii site-ului tau realizeaza comenzi in mod direct, atunci inregistrarea acestora se face rapid, in doar cativa pasi simpli. Prin API, poti extrage date de identificare pentru facturare, popula CRM-uri cu contacte si obtine detalii despre administratori pentru contracte.
Integrarea API permite preluarea automata a datelor de facturare pe baza CUI-ului clientului. Procesul de completare se simplifica si devine mult mai rapid si precis. Astfel, companiile pot evita erorile legate de introducerea manuala a datelor sau utilizarea informatiilor neactualizate.
Totodata, departamentul de contractare poate prelua datele reale ale administratorilor si pot optimiza procesul de cautare si identificare a persoanelor abilitate de a semna contractele.
Mai mult decat atat, daca firma ta are un volum mare de solicitari si comenzi, echipele de vanzari pot utiliza sistemele automate integrate pentru a popula prin API CRM-ul intern cu datele de contact.
Identifica informatiile de interes cu API si obtine eficienta operationala. Expertii financiari incurajeaza antreprenorii sa integreze sistemele automate de tip API in CRM-urile proprii pentru a creste productivitatea, vanzarile si pozitia in piata. Cum face asta API? Prin accesul imediat la datele financiare si de contact reale.ย
Puterea deciziilor inteligente cu API โ in acest fel, firmele automatizeaza procesul de verificare si monitorizare al furnizorilor si clientilor, luand decizii informate, asumate si responsabile.