Grupul Renault a anuntat ca a investit peste 35 de milioane de euro in formarea celor 15.200 de angajati din Romania, adica 2.300 de euro in medie per salariat. Este vorba de o suma investita in 11 ani.
Inca din anul 2000, Grupul Renault a creat un dispozitiv de formare complex: doua centre de formare (unul la Mioveni si altul la Bucuresti), 520 de formatori interni cu experienta dobandita de-a lungul timpului in companie si parteneriate cu furnizori de formare profesionala din tara.
In unsprezece ani, angajatii Grupului au beneficiat de 5,5 milioane de ore de formare in domeniile fabricatie, calitate, inginerie, logistica, management si functii suport, pornind de la 900 de teme de specialitate.
In cadrul Uzinelor Dacia de la Mioveni functioneaza treisprezece scoli de dexteritate si unsprezece "spatii DOJO" pentru operatorii din departamentele de fabricatie.
"Spatiile DOJO" (cuvantul Dojo vine din limba japoneza) sunt locuri unde salariatii din domeniul fabricatiei se "antreneaza": invata regulile de securitate din uzina, regulile de protectie a mediului, dar si componentele obligatorii ale echipamentelor de protectie, specifice fiecarui departament.
Principalele entitati ale Grupului Renault in Romania sunt Uzinele Dacia (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica si sasiuri, Directia Logistica, inclusiv centrul RIR-ILN), centrul de inginerie Renault Technologie Roumanie, directia comerciala Renault Commercial Roumanie si Matrite Dacia.