1,3K
Ciudata modalitate mai au si managerii Dacia de a-si promova produsul Duster, in Germania! Mai multe reclame prezinta scene in care Duster-ul este vandalizat in toate felurile, de la spargerea parbrizului pana la aruncarea de gunoi pe capota. Totul sub motto-ul ,,Privilegiile trebuie sa ramana privilegii".
Unul dintre clipuri prezinta un barbat care se intoarce de la o partida de golf. Acesta scoate o crosa de golf din portbagajul SUV-ului sau de lux si, fara nicio explicatie, loveste cu furie parbrizul unui Duster. Dupa care se urca in masina si pleaca. La sfarsitul reclamei este afisat pretul masinii vandalizate, pret care porneste de la 11.990 de euro.
Alt clip, acelasi mesaj. De data asta, o femeie isi parcheaza intr-o parcare subterana SUV-ul de lux langa o Dacia Duster dupa care zgarie pur si simplu portiera masinii cu o cheie. Mesajul? ,,Nu stiam ce altceva sa fac…”. Speram ca macar nemtii sa se fi amuzat de aceste reclame caci noi, sincer, nu prea le pricepem logica umorului.
In primele trei luni ale anului 2011, exporturile Dacia au crescut cu peste 50%, fata de aceeasi perioada din 2010. Mai mult de jumatate din valoarea exporturilor este acoperita de SUV-ul Duster. In Germania cel mai bine s-a vandut versiunea de top Prestige si variantele diesel ale SUV-ului Duster.