Asemenea tuturor companiilor auto care se respectă, Dacia a demarat o campanie de rechemare pentru modelul electric Spring, având drept scop actualizarea software-ului mașinii. Aceasta după ce a fost depistată o eroare care afectează încărcarea bateriei.
Astfel, mai mulți proprietari ai modelului electric Spring au primit un document care cuprinde rechemarea în service. Campania vizează o parte din mașinile produse în 2022. „Dacia acordă o deosebită atenție calității de fabricație și urmărește în mod permanent evoluția autovehiculelor fabricate. Echipele noastre au observat o posibilă funcționare necorespunzătoare a unității de încărcare a vehiculului, ceea ce ar putea conduce la afișarea unei alerte pe tabloul de bord sau ar putea împiedica pornirea vehiculului”, se arată în adresa trimisă posesorilor de Spring vizați, aceștia fiind îndemnați să se deplaseze în cel mai apropiat service autorizat.
Dacia a anunțat și că intervenția de actualizare a softului de încărcare va fi făcută gratuit pentru proprietarii mașinilor, toate costurile fiind suportate de producător. Mai trebuie menționat și că eroarea de soft depistată nu este una care pune în pericol siguranța utilizatorilor.
În cazul Dacia Spring a mai existat o singură campanie de rechemare în service, care viza remedierea unor posibile defecțiuni la centura de siguranță de pe bancheta din spate a mașinii.
„Dacia a lansat o Operațiune Tehnică Specială (rechemare în service) pentru 1.730 de vehicule Spring fabricate în perioada iulie – octombrie 2022, pentru care s-a constatat existența unui risc de funcționare necorespunzătoare a unității de încărcare din vehicul”, au precizat reprezentanții Dacia, citați de Profit.ro. Anul trecut, în România au fost înmatriculate 6.830 de automobile Spring, iar în Europa aproape 49.000 de mașini din același model. Din fericire, doar puțin peste 1.700 dintre acestea sunt rechemate în unitățile service specializate.