Grupul Renault România oferă peste 600 locuri de munca si vine la cel mai mare târg de carieră din România. Peste 500 de posturi vizează activităţile de inginerie, servicii, fabricaţie şi aproximativ 100 de locuri se adresează studenţilor şi masteranzilor care îşi doresc să facă practică în cadrul companiei.
Târgul de carieră, Angajatori de Top va avea loc la Bucureşti, în perioada 25-26 martie 2016. Renault caută de data aceasta specialişti cu experienţă de minimum doi ani în activitatea de inginerie, supply chain şi post-vânzare. În plus, compania are deschise oportunităţi în domeniul fabricaţiei şi al activitaţilor suport, financiar şi achiziții.
Grupul caută pentru activitatea de R&D ingineri, absolvenţi ai facultăţilor tehnice, în domeniul automobilelor (Automotive), cu următorul profil:
– Competenţe proiectare CATIA, calcul, simulare numerică
– Experienţă de minimum 2 ani în domeniul auto sau conex
– Experienţă de management de proiect
– Cunoştinţe despre tehnica automobilului
Aceştia trebuie să facă dovada unui simţ practic dezvoltat şi să fie interesaţi de activitatea de dezvoltare vehicule.
Alte 200 de posturi sunt disponibile în echipele de supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Candidaţii trebuie să întrunească următoarele cerinţe:
– Studii superioare tehnice sau studii economice
– Experienţă de minimum 2 ani în domeniul supply chain, post-vânzare sau studii de piaţă
– Cunoştinţe în domeniul digital şi customer service
Pentru activitatea de fabricaţie vehicule, pentru platforma industrială de la Mioveni, compania caută automatişti şi analişti calitate. Cei interesaţi trebuie să fie absolvenţi de studii tehnice, în domeniul automatică, să fie deschişi să lucreze în mediul industrial şi să aibă experienţă în procesele de automatizare şi în materie de calitate.
În oferta Grupului la Angajatori de Top există şi posturi în echipele activităţilor financiar şi achiziţii. Pentru acestea, sunt necesare preponderent studii tehnice, studii economice, competenţe de calcul, analiză şi sinteză, dar şi aptitudini de negociere.
Candidaţii pentru cele peste 500 de posturi (bazate în Bucureşti, Titu sau Mioveni) trebuie să cunoască minimum o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană), să aibă cunoştinţe avansate de MS Office, să dea dovadă de capacitate de lucru în echipă şi deschidere către mediul internaţional (multicultural) şi capacitate de comunicare.
Pasionaţii de automobile care răspund invitaţiei de a cunoaşte Grupul vor putea susţine un prim interviu în standul companiei, în cele două zile ale târgului.
Studenţii (anul III, IV) şi masteranzii care îşi doresc să facă practică în Grupul Renault România, pot accesa programul „Drive your Future” în perioada târgului.
Stagiarii vor descoperi principalele activităţi ale Grupului care se desfăşoară:
– pe platforma industrială de la Mioveni pentru activităţile de fabricaţie şi logistică
– la centrul de R&D, la Bucureşti (proiectare, calcul, simulare numerică) şi Centrul Tehnic Titu (testare vehicule şi componente mecanice)
– la Bucureşti pentru activităţile comercial, supply chain, post-vânzare, studii de piaţă şi cele suport (IT, financiar şi HR)
În ultimii 13 ani, peste 1.500 de studenţi şi masteranzi din ţară au avut şansa de a se familiariza cu domeniul auto, de a descoperi meseriile Grupului Renault în România. 33% dintre aceştia au fost angajaţi în urma stagiilor.