Nu-i exclus ca oficialii Dacia Renault sa regrete cat de curand decizia de a-si scoate angajatii in somaj tehnic. Modelul Sandero este solicitat ca painea calda pe piata din Germania, acolo unde a debutat asa-zisul program Rabla. Prin acest program, in cazul Germaniei se acorda o prima de 2.500 de euro la casarea unui autovehicul vechi. Asta inseamna ca, la un pret de 7.500 de euro, redus cu 2.500 de euro, Sandero devine mai mult decat tentanta pentru nemti, mai tentanta chiar si decat produsul lor autohton, Mercedes.
,,Programul de casare din Germania a condus la o situatie extrema. Comenzile au crescut. Cand am luat decizia de oprire a productiei nu ne imaginam situatia din Germania, altfel nu am fi facut-o", a declarat vicepresedintele Renault, Patrick Pelata.Astfel, pentru Sandero vanzarile sunt de circa 1.000 de unitati pe saptamana, cresterea fiind de-a dreptul spectaculoasa, de la aproximativ 80 de modele pe saptamana inainte de prima de casare.