Denumirea viitorului Logan 2 este in acest moment cel mai bine pastrat secret al francezilor de la Renault, in conditiile in care deja se cunosc, chiar si neoficial, detalii tehnice despre proiectul cu nume de cod X52. Cu toate ca sunt inregistrate cu ani buni inainte de lansarea propriu-zisa a modelelor, acestea sunt "ascunse" printre zeci de posibile denumiri.
"Numele viitorului X52 este de mult cunoscut si ales, insa nu a fost publicat. Momentan nu putem spune ce nume va avea viitorul model", a spus Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia.
O strategie similara a fost aplicata de francezi si in cazul primei generatii a Logan, lansata in 2004 cu numele de cod X90. Daca pana atunci Dacia avea modele precum Berlina, SupeRNova sau Solenza, Renault avea sa vina cu propria strategie odata cu relansarea marcii.
"In cazul Logan, grupul Renault a realizat o treaba foarte inteligenta. Francezii au colective profesionale unde vin cu mai multe nume. Cele selectate sunt ulterior inregistrate, fiecare reprezentand un patent, o idee. In general se cauta nume scurte, cu rezonanta internationala.
Spre exemplu, Logan este un nume scurt care surprinde pe cel care il aude pentru prima data", a spus Stroe. Dacia pastreaza misterul in jurul numelui noului Logan, dar a inregistrat la OSIM branduri precum Popster, Kanjara sau Yuzu.