Dacia mizează în continuare pe clienţii care vor un SUV de clasă mică, spaţios şi care să poată ieşi în off-road în weekend, ajutat de un sistem de tracţiune integrală.
De partea cealaltă, viitorul Bigster, prezentat drept maşina care va duce Dacia în segmentul compact al SUV-urilor, va miza pe calitatea dorită de cei care vor o maşină de clasă compactă, a anunțat David Durand, directorul de design al mărcii Dacia.
„Duster va rămâne Duster în ceea ce priveşte dimensiunile sale şi performanţele în off-road. Clienţii vor să păstreze acest format de maşină, uşor de condus, de parcat, uşoară, performantă în off-road. Va păstra aceleaşi calităţi. Bigster este Dacia în segment C – este o maşină mai mare. Este răspunsul nostru pentru clasa compactă, sperăm că va răspunde cererilor clienţilor. Acolo există volum şi multe alte mărci, trebuie să mergem cu ce ştim, cu cunoştinţele noastre“, a spus David Durand într-un interviu acordat Ziarului Financiar în cadrul Salonului Auto de la Paris.