Simpaticul Dragoş Pătraru, realizator al emisiunii „Starea naţiei”, difuzată la TVR 1, a promis că dacă se va dovedi că firma Lactate Brădet este nevinovată de moartea bebeluşilor, îi va oferi acesteia publicitate gratuită timp de un an.
O promisiune care, mizând pe inteligenţa şi perspicacitatea lui Pătraru, credem că a fost făcută de… dragul firmei argeşene, căci nici după afirmaţia ministrului Agriculturii informaţia nu a fost creditată de către opinia publică. Din contră, s-au declanşat adevărate campanii de susţinere a brandului argeşean. Faptul că în brânza de vacă ce purta marca producătorului autohton s-a găsit E.Coli, rămâne în continuare o evidenţă, la fel ca şi faptul că în fabrica acestuia nu a fost depistată nici urmă de bacterie în urma controalelor.
În fine, gestul lui Pătraru le pică de minune patronilor argeşeni, care au nevoie ca de oxigen de recredibilizarea brandului Brădet sau de publicitate pentru relansarea acestuia.
„Am promis în emisiune, mă ţin de cuvânt (…) Acum producţia lor e oprită. Când o vor reporni, aştept un spot de la ei. Dacă nu vor avea un spot, o să apar eu cu iaurtul, fac eu momentul publicitar.”
a spus Dragoş Pătraru, care l-a şi invitat în emisiune pe Marius Badea, patronul societăţii. Acesta din urmă a vorbit despre iniţiativa prin care Lactate Brădet SRL se va transforma în Brădet Românesc SA, în care sunt invitaţi să investească toţi cei care cred în succesul unui produs 100% românesc.