1,3K
Loganul s-a clasat pe locul 8 din 24 de automobile
Un studiu realizat de o organizatia independenta J.P. Power impreuna cu o revista de profil si care a masurat gradul de satisfactie al cumparatorilor francezi de automobile noi a avut rezultate surprinzatoare. Astfel, conform datelor centralizate de pe cele 15.000 de chestionare trimise prin internet, la extremele clasamentului s-au situat marcile japoneze Honda si Suzuki.
Un alt autoturism japonez, respectiv Mazda, a fost depasit la categoria Small Car de catre Dacia Logan, masina produsa la Mioveni ocupand chiar un surprinzator loc 8 in randul celor 24 de marci care au fost cuprinse in studiu, inaintea Volkswagen, Fiat sau Chevrolet.
Au fost chestionati proprietarii de automobile vechi de doi ani, criteriile si ponderile stabilite fiind atractivitatea masinii (performanta, designul si confortul) – 32%, costurile de posesie (carburantul, asigurarea si service-ul) – 26%, fiabilitatea (calitatea) – 22% si modul de apreciere a functionarii sistemului de service – 20%. La cele sase categorii de automobile stabilite pentru studiu ( City Car, Small Car, Lower Medium Carr, Upper Medium Carr, Compact Executive Carr si MPV), au obtinut primul loc marcile Opel Logila, Dacia Logan, Honda Civic, Toyota Prius, Mercedes Benz C-Class si Toyota Verso. De remarcat este faptul ca nici o marca produsa in Franta nu a intrunit punctajul necesar pentru a obtine unul din primele doua locuri la categoriile considerate.