GOLDPLAST, companie italiană specializată în design, producţie şi distribuţie de accesorii pentru masă de înaltă calitate pentru industria hospitalității, investeşte la Topoloveni peste 1.000.000 de euro într-o linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare, obţinute printr-o tehnologie inovatoare. Aceasta va fi funcţională din luna septembrie 2017 şi va avea o capacitate de producţie de peste 4.000.000 de unităţi pe an.
Investiţia a presupus achiziţia unui utilaj nou pentru producția de pahare prin suflare, cu o capacitate, calitate şi eficiență crescută, precum şi construirea şi amenajarea unei secţii integral climatizate, de peste 100 mp. Pentru deservirea noii linii tehnologice vor fi angajaţi peste 20 de muncitori, iar 10 tehnicieni şi un inginer vor fi specializaţi pentru mentenanţă şi procese tehnologice. Noua linie va produce atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi.
“Unitatea de producție de la Topoloveni şi-a confirmat statutul de centru de excelenţă al companiei astfel că decizia producerii şi aici a celor mai pretenţioase produse marca GOLDPLAST este una firească, ce se înscrie în strategia noastră pe termen lung Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri în următorii 6 ani”, a declarat Domenico Zaccone, Președinte și CEO, GOLDPLAST GROUP.
Paharele de vin produse cu tehnologia prin suflare reprezintă bijuteria coroanei, simbol al efortului continuu de cercetare şi pasiune pentru inovare superioară a companiei. Acestea au fost proiectate utilizând polimeri de ultimă generaţie, prelucraţi cu ajutorul unei tehnologii asemănătoare cu cea tradiţională folosită pentru obţinerea paharelor din sticlă. Paharele obţinute cu ajutorul tehnologiei prin suflare au un design elegant, sunt perfect transparente, ca şi cele din sticlă, dar sunt incasabile, rezistente şi satisfac exigenţele celor mai experimentaţi somelieri, asigurând o degustare perfectă.
Până la sfârşitul anului sunt preconizate a fi produse 500.000 de unităţi de pahare suflate. Principalii clienţi sunt producătorii de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantele, hotelurile (lanţurile Hilton, NCH), firmele de catering şi organizatorii de evenimente, dar şi marii retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele sunt comercializate în întreaga lume, cu preponderenţă în Europa.
GOLDPLAST şi-a dezvoltat de-a lungul anilor competenţe tehnice în domeniul injectiei de material plastic, astfel încât nu numai utilizează, dar şi produce instrumentele și tehnologiile necesare. Fabrica de la Topoloveni dispune de un departament mecanic care proiectează, produce, întreţine şi repară instrumentele necesare producţiei. Unitatea produce și împachetează peste 3000 de articole în mai mult de 900 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări la nivel global.
Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 33.600.000 Euro, în creştere cu 7,7% faţă de anul precedent şi confirmă o perspectivă de creștere a vânzărilor pentru 2017.
Despre GOLDPLAST
De peste treizeci de ani, GOLDPLAST este lider în proiectarea, crearea, producerea și distribuirea de accesorii de masă de înaltă calitate, adresate celor mai exigenți food designeri și consumatori. Compania lucrează în toate cele patru segmente: fingers food, veselă, pahare rezistente și tacâmuri de unică folosință. Marca GOLDPLAST este un amestec echilibrat de ingrediente strategice – tehnologie, cercetare, design, calitate, atenție la detalii, gama diversificată – care o definesc ca simbol al inovației. Vândute în 39 de țări din întreaga lume, produsele GOLDPLAST sunt expresia creativității italiene și a capacității de producție la nivel european.