Vineri, 18 noiembrie cel mai mare magazin online din țară estimează vânzări de 250 milioane lei. eMAG a început pregătirea pentru Black Friday 2016 încă de acum 10 luni și a investit, pentru creșterea capacităților online, 2 milioane de euro în servicii de hosting și în servere dedicate.
Managerii magazinului creează suspans pentru publicul doritor de chilipiruri, anunțând o publicare treptată a ofertelor, începând de miercuri, 16 noiembrie. Joi se va publica o altă parte a ofertei, iar intreg catalogul în noaptea de joi spre vineri până la ora 00,00.
Deasemenea, compania a anunțat că la cele mai dorite produse va anunța stocurile disponibile.
Pentru a evita blocarea serverelor, compania nu a anunțat ora exactă la care vor intra în vigoare ofertele de vineri, ci au stabilit un interval orar între 06,00-08,00.
O noutate pentru acest an este oferta a 1.000 de pachete promoţionale E.ON Lite, cu energie gratis timp de 6 luni, pentru consumatorii persoane fizice.
Aplicația smartphone dedicată îi va anunța automat pe utlizatori, când se dă startul cumpărăturilor.
Potrivit Agerpres, printre produsele cu reduceri mari de preţ pregătite de eMAG pentru Vinerea Neagră 2016, sunt 40.000 de televizoare, 50.000 de smartphone-uri, 20.000 laptopuri, 17.000 frigidere, 100.000 electrocasnice mici, 35.000 de aparate de îngrijire personală, 100.000 parfumuri şi seturi cadou, 100.000 jocuri şi jucării, 20.000 anvelope, 100.000 pachete de scutece, 8.000 aparate de fitness, 1.500 produse pentru smart home.
Produsele pentru această promoție au fost depozitate pe o suprafață echivalentă cu 20 de terenuri de fotbal.
6 firme de curierat rapid vor face livrările, până în data de 28 noiembrie.