8,2K
Nicolas Maure, seful Automobile Dacia, pare a fi mai… tolerant decat noi, romanii, care am reusit performanta sa facem pe hartie mai multe autostrazi decat vom realiza in mod real in urmatorii 1000 de ani. Maure a declarat ca 2020 i se pare un termen rezonabil pentru finalizarea autostrazii Pitesti-Sibiu din Coridorul IV Nadlac-Constanta.
,,Coridorul IV a fost primul subiect pe care l-am discutat cu guvernantii cand am venit aici in decembrie 2013. Pe atunci acest proiect nu era printre prioritati, insa am purtat un dialog permanent cu autoritatile si suntem multumiti de faptul ca a revenit in lista de prioritati Coridorul IV cu planuri de a termina autostrada Pitesti-Sibiu pana in 2020”, a spus Maure, care a fost gazda evenimentului prin care Renault serbeaza 15 ani de prezenta la Dacia.
Nu este insa 2020 un termen prea indepartat pentru Dacia care a subliniat in ultimul timp cat de important este tronsonul Pitesti-Sibiu? “Daca va uitati la muntii care trebuie strabatuti veti vedea ca nu e lucru usor. Din ce am inteles, Guvernul si-a luat angajamentul. E mai bine ca autostrada sa fie gata in 2020 decat sa nu fie gata deloc. Suntem multumiti cu acest termen.” a spus Maure, zambind.
Maure a mai afirmat ca s-ar economisi 30 euro la fiecare vehicul daca ar exista autostrada de la uzina auto si pana la Arad si ca Renault nu are… deocamdata intentia de a parasi Romania, unde este prezent de 15 ani. Pe de alta parte, in contextul in care fabrica din Maroc devine din ce in ce mai competitiva, este important ca Romania sa-si pastreze la randul ei competitivitatea, pentru a putea exporta catre pietele din vestul Europei.