Pitești, 14 august 2024 – Pitești Retail Park a intrat într-un amplu proces de modernizare, care are ca obiectiv îmbunătățirea experienței de cumpărături a vizitatorilor, magazine noi și concepte inovatoare în galeria comercială. Astfel, în perioada iulie-octombrie 2024, peste 30 magazine vor fi mondernizate și reamenajate. În acest interval, centrul comercial va continua să funcționeze și să își aștepte clienții cu oferte, promoții și evenimente.
Printre magazinele care se află în proces de transformare se află Flanco, care se pregătește să revină cu un design modern al spațiului, precum și cu o gamă extinsă de produse electronice. De altfel, rețeaua se găsește în prezent într-o perioadă de remodelare a tuturor magazinelor, la nivel național.
De asemenea, Telekom, Orange și Arsis, care comercializează telefoane mobile și accesorii conexe, își reconfigurează spațiile și au în plan game noi de oferte și servicii personalizate, odată cu redeschiderea. În plus, magazinele Pepco ,Zoocenter și Dormeo se pregătesc la rândul lor de relansări marcate de spații reinventate, servicii îmbunătățite și produse noi dedicate întregii familii.
Arty Party, magazin cu articole de petrecere, și Doctorul Naturii, brand de produse naturiste, vor lansa noi concepte de spații și își vor reîmprospăta gamele și ofertele de la raft. Alte branduri ale căror spații trec printr-un proces de reamenajare sunt: Help Net ,Originals Funky, Pink Clean, Casa de Bumbac, Cadouri si Bijuterii, Kallos,Optiiris și Innmedio.
Totodată, Pitești Retail Park va găzdui și nume noi, dintre care două în premieră în oraș, care vor completa mixul de chiriași prezenți în galeria comercială. Argeșenii se vor putea bucura în curând de produse pentru casă, accesorii și jucării marca Miniso, brand japonez recunoscut pentru articolele foarte variate, de calitate și la prețuri accesibile. Deschiderea este planificată pentru ultimul trimestru din 2024, urmând ca data exactă să fie anunțată ulterior.
În prima jumătate din 2025, vor fi inaugurate alte două magazine. Astfel, retailerul german dm-drogerie markt deschide un nou magazin de cosmetice și bunuri de larg consum, unde vizitatorii centrului comercial vor găsi o varietate impresionantă de produse pentru toate gusturile. Kamalion, brand internațional care comercializează o gamă largă de accesorii pentru telefoane mobile, va deschide un magazin unde se vor găsi numeroase produse, de la căști, suporturi și inele de lumină, până la huse personalizate și protecții din sticlă securizată.
Prin aceste inaugurări, Miniso și Kamalion vor intra în premieră pe piața piteșteană.
***
Despre Pitești Retail Park
Centrul comercial Pitești Retail Park are o suprafață de 40,000 mp, o parcare generoasă și peste 40 magazine având ca principale ancore: Auchan, Brico Dépôt, JYSK, Altex, Flanco, Pepco, Animax, Zoocenter, Lems, Naturlich.
Pitești Retail Park. Inspirație pentru casa ta este locul unde clienții găsesc o diversitate de produse pentru amenajarea casei, alături de produsele necesare zi de zi la prețuri competitive.