S.Ed.C Mioveni prestează servicii de utilitate publică, de alimentare cu apă şi de canalizare. Iată ce trebuie să știți dacă doriți să încheiați un contract cu noi:
Documentele necesare închierii contractului se depun la Biroul Contracte al S.Ed.C Mioveni, str. Livezilor, nr. 1, parter, de luni – joi: 08.00 – 16.00 și vineri: 08.00 – 14.00.
Documentele necesare încheierii contractului de alimentare cu apă și de canalizare cu S.Ed.C Mioveni sunt, după caz:
I. Pentru persoanele fizice/locatari de bloc – proprietar locuință sunt:
o Copie act de identitate proprietar;
o Copie contract vânzare-cumpărare, copie act donație, etc., după caz;
o Adeverință eliberată de către administratorul asociației de proprietari din care să reiasă soldul cu care locatarul figurează pe listele asociației.
* În funcție de particularitatea fiecărui caz în parte se pot solicita și alte documente necesare finalizării contractului de furnizare a apei reci.
II. Pentru persoanele fizice/locatari de bloc – chiriași/rude ale proprietarului sunt:
o Copie act de identitate proprietar;
o Copie act de identate chiriaș/rudă;
o Copie contract de vânzare-cumpărare, copie act donație, etc., după caz;
o Adeverință eliberată de către administratorul asociației din care să reiasă soldul cu care locatarul figurează pe listele asociației;
o Declarație notarială din care să reiasă că solicitantul își asumă responsabilitatea achitării facturilor de apă rece emise în baza contractului de furnizare apă rece/canal, încheiat;
o Împuternicire sub semnătura privată eliberată de către proprietar;
* În funcție de particularitatea fiecărui caz în parte se pot solicita și alte documente necesare finalizării contractului de furnizare a apei reci;
o Depunerea unei garanții de constituire în conformitate cu Ordinul 191.
III. Pentru persoanele fizice/casa particulară – proprietar locuință sunt:
o Copie act de identitate proprietar;
o Copie contract vânzare-cumpărare, copie act donație, etc., după caz;
o Adeverință de rol eliberată de către Primărie, dacă este cazul;
* În funcție de particularitatea fiecărui caz în parte se pot solicita și alte documente necesare finalizării contractului de furnizare a apei reci;
VI. Pentru persoane fizice/case particulare – chiriași/rude ale proprietarului sunt:
o Copie act de identitate proprietar;
o Copie act de identitate chiriaș/rudă;
o Copie contract vânzare-cumpărare, copie act donație, etc., după caz;
o Declarație notarială din care să reiasă că solicitantul își asumă responsabilitatea achitării facturilor de apă rece emise în baza contractului de furnizare apă rece/canal, încheiat;
o Adeverință de rol eliberată de către Primărie, dacă este cazul;
o Împuternicire sub semnătura privată eliberată de către proprietar;
* În funcție de particularitatea fiecărui caz în parte se pot solicita și alte documente necesare finalizării contractului de furnizare a apei reci;
IV. Pentru persoanele juridice:
o Statut;
o Certificat de înregistrare fiscală;
o Certificat de înmatriculare firmă;
o Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere spațiu/cesiune/comodat, după caz;
o Copie act de identitate asociat/asociat unic/împuternicit/ administrator, după caz;
o Împuternicire semnată și ștampilată de către reprezentantul legal al societății, pentru persoana împuternicită;
o Garanție de constituire în cunatum de 95 lei;
* În funcție de particularitatea fiecărui caz în parte se pot solicita și alte documente necesare finalizării contractului de furnizare a apei reci.