Charisma.ro, proiectul prin care TotalSoft a decis promovarea in exclusivitate a solutiilor de afaceri ce compun Charisma Business Suite, a inregistrat in cele 11 luni de la lansare un trafic in crestere cu 389% . Noul site a fost lansat oficial in luna mai a anului 2010 avand ca obiectiv prezentarea produselor Charisma, proprietate intelectuala TotalSoft, catre intrega comunitate de business din Romania, dar nu numai.
Astfel, portalul este deja disponibil in patru limbi (romana, engleza, bulgara si greaca) urmand ca in functie de expansiunea companiei TotalSoft pe alte piete, sa fie localizat si in alte limbi europene, cel mai probabil anul acesta in poloneza si sarba.
Charisma.ro include o sectiune prin care companiile pot solicita si pot programa demonstratii live pentru produsele Charisma, sectiune care a generat anul trecut o serie de contracte importante, printre cele mai cunoscute proiecte fiind Carrefour Automobile Senegal si Lafarge Moldova, dar si proiecte de dezvoltare de software pentru companii active pe piata auto.
„Pana acum proiectul Charisma.ro a fost promitator. Vizibilitatea brandului Charisma in on-line a crescut de 18 ori in mai putin de 1 an de zile. Numarul paginilor vizitate s-a triplat, timpul petrecut pe site a crescut, in medie, de peste 4 ori iar 65% dintre cei care acceseaza portalul sunt vizitatori noi.” declara Daniel Ionescu, Director Marketing si Strategie, TotalSoft.
Odata cu noul site Charisma, TotalSoft isi foloseste expertiza pe piata solutiilor integrate pentru a patrunde in sfera consultantei de business, abordare care se reflecta pe site prin publicarea unor lucrari de specialitate care trateaza problematici de interes pentru comunitatea de business, cum ar fi: utilitatea intrumentelor de BI in domeniul medical, impactul unui sistem de tip e-Procurement in reducerea costurilor operationale sau sfaturi privind evaluarea si implementarea unui sistem de gestiune a depozitelor.
Site-ul ia in calcul, deopotriva, interactiunea cu clientii venind in intampinarea acestora cu o sectiune speciala care le ofera, pe baza unui user si a unei parole, acces la o baza de date in care isi pot consulta informatiile propriei companii. De exemplu, pot face rapid o compartie intre functionalitatile versiunii pe care o utilizeaza si functionalitatile ultimei versiuni disponibile. Aceasta facilitate a condus la imbunatatirea serviciilor de garatie si post-garantie si totodata la o comunicare mult mai buna a TotalSoft cu partenerii de business.
Despre TotalSoft:
Cu 16 de ani de experienta, TotalSoft este unul dintre liderii industriei IT romanesti in dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe de afaceri. Avand 1500 de clienti in sectorul privat si public din 25 de tari, printre care UK, Germania, Austria, Italia sau Franta, TotalSoft detine o expertiza de necontestat in verticale ca financiar-bancar, distributie, retail, medical, utilitati, constructii, proiectare, productie, servicii sau administratie publica. Compania are sediul principal in Romania si subsidiare in Grecia, Bulgaria, Serbia si Qatar.
TotalSoft a devenit, conform PAC, cel mai important furnizor de solutii ERP din Romania, devansand toti ceilalti jucatori in termeni de valoare licente si servicii asociate licentelor. Compania detine suita proprie de solutii software Charisma Business Suite, din care fac parte sisteme recunoscute cum ar fi Charisma ERP, Charisma HCM sau Charisma Medical Software.
TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad. Global Finance administreaza fonduri de peste 850 milioane euro, obtinute in urma administrarii de fonduri de investitii private si imobiliare, si a realizat peste 70 de investitii de la infiitarea sa in 1991.