Publicatia auto germana 4wheelfun.de a prezentat cititorilor cele mai ciudate SUV-uri care au fost construite de-a lungul istoriei. Au fost selectionate peste 50 de masini, incepand cu un model amfibiu Bugatti, realizat in anul 1935 in Germania, la comanda lui Hitler, pana la hibrizi de tot felul construiti in prezent. Si ARO apare in acest top.
in aceasta selectie este prezentat si modelul romanesc ARO 10, a carui productie a inceput in anul 1980, la Campulung Muscel, ca urmare a cerintelor lui Ceausescu.
De-a lungul anilor, ARO 10 a fost realizat in peste zece variante, cu motorizare atat pe benzina, cat si pe motorina, cea mai mare parte a productiei fiind destinata exportului.
De remarcat faptul ca celelalte modele produse la Campulung (M 461 si ARO 24) nu au fost incluse in acest top, ceea ce inseamna o recunoastere implicita a succesului tehnic si de piata pe care le-au avut de-a lungul anilor.