1,6K
Flanco organizeaza pentru al doilea an evenimentul de shopping Black Friday, in perioada 23-25 noiembrie. Compania a pregatit reduceri substantiale pentru cele mai cautate produse si a suplimentat echipa cu peste 100 de consultanti de vanzari si personal specializat, pentru a face fata traficului intens din cele 3 zile de shopping.
,,Daca anul trecut, pe o suprafata de 38.000 mp am vandut in magazinele Flanco peste 60.000 de produse in valoare de peste 30 mil. RON, anul acesta, avand o suprafata mai mare cu 20% si experienta primului an de Black Friday, ne asteptam la vanzari cu 50% mai mari, mai ales ca am analizat preferintele clientilor si ne-am concentrat pe pregatirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video si electrocasnice.” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco, intr-un comunicat remis pe adresa redactiei.
Black Friday a fost adus in Romania in 2011 de catre companiile Flanco si eMAG, in premiera pentru piata locala. Succesul primei editii a determinat evolutia evenimentului si transformarea lui intr-un adevarat fenomen de shopping.
,,Este un eveniment motor pentru piata locala, care marcheaza punctul de start al cresterii consumului in sezonul de iarna. Este o situatie in care ambele parti au de castigat – consumatorii se pot bucura de preturi extrem de avantajoase, iar retailerii pot face volume, pot sa valorifice stocuri si mai ales sa atraga clienti noi, care ulterior vor reveni, in cazul in care le-a placut experienta de cumparare. De aceea este atat de important sa fii pregatit din timp.” a adaugat Violeta Luca, CEO Flanco.
Flanco a organizat minutios Black Friday, astfel incat sa reduca semnificativ timpul de procesare a achizitiilor si sa ofere un stoc adecvat de produse relevante pentru clienti. Personalul suplimentar a fost instruit in baza experientei acumulate la prima editie a evenimentului. Si programul de functionare al magazinelor a fost extins in toata reteaua, de la 8:00 pana la 22:00.
„Planificam acest eveniment de shopping inca din vara si suntem convinsi ca vom avea un Black Friday de exceptie.” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Gamele de produse promovate in mod special de Flanco cu ocazia Black Friday fac parte din segmentele care sunt in mod traditional vedetele sezonului de sarbatori, cu reduceri semnificative cuprinse intre 25% si 60%.
Traditia este originara din Statele Unite, unde Black Friday, ultima vineri din luna noiembrie, marcheaza deschiderea sezonului de cumparaturi de sarbatori, fiind si ziua cu cele mai multe promotii din an.