Susanu Sorin, Comisariatul Regional Braşov al ANPC, a venit cu noi argumente pentru care oamenii din subordinea sa au aplicat o amendă de 10.000 de lei retailerului Kaufland Odorheiul Secuiesc. Potrivit acestuia, amenda a fost aplicată după litera, dar mai ales după spiritul legii, fiind un patriot convins.
,,Sancțiunea de 10.000 lei aplicată a fost ca urmare a problemelor constatate de comisari (de etnie maghiara!!) astazi (n.r. vineri) si nu pentru ce a fost prezentat in filmulețul de ieri (n.r. joi). Legislatia care protejeaza consumatorul, respectiv legea 296/2004 (Codul Consumatorului), prevede la articolul 28: <Se interzice refuzul vanzarii unui produs sau prestarii unui serviciu catre un consumator fara un motiv justificat conform prevederilor legale in vigoare.>; acest articol se coroboreaza cu O.G. 21 si Legea 363. Faptul ca acel agent economic a mai fost sancționat in trecut pentru probleme asemănătoare ridica suspiciuni suplimentare. Cred ca se impunea o astfel de reacție imediata deoarece prevederile legale trebuie respectate. Faptul ca am comunicat si făcut public tot ceea ce am constatat este pentru ca nu avem nimic de ascuns si transparenta decizionala este benefică. Nu instig la ura etnica si fac tot ceea ce pot in vederea evitării si aplanării situațiilor de acest fel. Sunt un patriot convins si cred ca este imperios sa ne respectam Țara, Simbolurile Naționale si semenii.” a declarat Susanu Sorin.
În urma scandalului, Kaufland Odorheiul Secuiesc a decis să-şi trimită angajaţii la cursuri de limba română. Asta da pedeapsă! Aţi văzut cum sună maghiara? Ca dracu’! Ei, aşa sună şi româna pentru ei! Diferenţa e că ei au ales să trăiască aici. Sau, mă rog, aici s-a întâmplat să se nască…
Citeşte şi
Un comisar OPC nu a fost servit pentru că nu vorbea ungureşte! Kaufland Odoheiu Secuiesc, amendat!