Incepand cu data de 7 august, consumatorii nemultumiti de produsele sau serviciile prestate de operatorii economici din judetul Arges vor avea la dispozitie un timp mai mare in care sa se adreseze comisarilor din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Arges, programul de preluare al petitiilor fiind prelungit zilnic de la 17.00 – 19.00, iar sambata si duminica intre orele 10.00 – 18.00.
Astfel, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Arges va asigura un program de permanenta in cadrul caruia un comisar de serviciu va sta la dispozitia consumatorilor nemultumiti prin acordarea de asistenta telefonica imediata, precum si prin interventie rapida in cazul unor situatii grave, de maxima urgenta. Pentru a se putea adresa comisarului de serviciu, consumatorii pot apela la numerele de telefon: 0248/222.960, 0731/170.304; fax: 0248218522 precum si la adresele de e-mail: arges@anpc.ro, arges@opc.ro, reclamatii.arges@opc.ro.