2,6K
Tehnica e-n tot si-n toate, chiar si la Finante. De ceva timp, in holul institutiei a fost amplasat un aparat electronic menit sa-i ajute pe contribuabili sa afle informatiile de care au nevoie, numarul biroului unde isi pot rezolva problemele si chiar sa primeasca bonuri de ordine.
A mers ce a mers respectivul aparat, asta pana cand a fost scos din prize. Motivul este unul foarte simplu: tot “atingerea” umana e mai buna si contribuabilii care veneau cu treburi pe la finante preferau ca un functionar in carne si oase sa le dea o mana de ajutor. Chiar si cei care doreau sa ia bonuri de ordine de la aparatul-minune puteau avea probleme pentru ca masinaria nu oferea si explicatii suplimentare si nici nu lamurea intotdeauna pe deplin. Ca atare, cand contribuabilul gresea butoanele, aparatul dadea bonuri de ordine pe banda rulanta, de multe ori, fara niciun rost, pentru ca, nelamuriti, oamenii ajungeau tot la ghiseul de informatii.
Uneori se statea la coada in fata respectivei masinarii dotate cu touch-screen, de altfel mult prea complicata pentru cei care nici cu telefonul mobil nu s-au deprins inca. Alti cetateni aveau probleme cu vederea, daca nu cu tehnica si tot se incurcau in butoanele aliniate pe ecranul cu pricina. Altii asteptau in spate numai pentru privilegiul de a-si prinde si ei urechile si uite asa tehnica ducea repejor la formarea de cozi in fata aparatului. Cu statul la coada romanii sunt obisnuiti asa ca de ce sa nu stea direct la ghiseu si nu in fata unui aparat care oricum prea mult nu reusea sa-i ajute. Asa ca functionarul a batut tehnica si de aceasta data, functionarii si-au recastigat „clientii”, iar aparatul si-a pierdut utilitatea si a fost „concediat” si scos din priza pana la noi ordine sau pana cand argesenii vor deprinde cum se cuvine cu tainele tehnicii touch-screen.